Witamy ! |
---|
|
Trzeci napisał(a):Przecież 1 nie jest synchronizowana....
Od kiedy to?Trzeci napisał(a):Przecież 1 nie jest synchronizowana....
MSTofik napisał(a):dokładnie, przy pomocy 2 znajomych (1 pompował sprzęgło, 2 mówił kiedy odrecać zaworek) jak po dniówce, ja nawet niem kiedy padłem
RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.
Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.
jrzeuski napisał(a):Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.
brum napisał(a):jrzeuski napisał(a):Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).
kiedyś próbowałem ale nie umiałem. jak to wgl zrobić?
RudeBoy napisał(a):Można się tego nauczyć a najłatwiej się tego nauczyć na aucie służbowym
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość