| Witamy ! |
|---|
|
|


Trzeci napisał(a):Przecież 1 nie jest synchronizowana....

Od kiedy to?Trzeci napisał(a):Przecież 1 nie jest synchronizowana....
Wsteczny nie jest synchronizowany i nie da się wbić w czasie jazdy. Parę razy się o tym przekonałem przy próbie odpalenia na holu do tyłu. Jak nie wbiłem biegu zanim holownik ruszył, to potem już się nie dało. Natomiast z jedynką nie ma takiego problemu.

MSTofik napisał(a):dokładnie, przy pomocy 2 znajomych (1 pompował sprzęgło, 2 mówił kiedy odrecać zaworek) jak po dniówce, ja nawet niem kiedy padłem
RudeBoy napisał(a): to nie 126p.


brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.

Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.

jrzeuski napisał(a):Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).brum napisał(a):RudeBoy napisał(a): to nie 126p.
dało się synchronizować - najpierw dwójka i później jedynka bez zgrzytu.


brum napisał(a):jrzeuski napisał(a):Znam gościa co jeździł 126p w ogóle bez używania sprzęgła. Zmieniał biegi na słuch po obrotach (bo obrotomierza też nie było).
kiedyś próbowałem ale nie umiałem. jak to wgl zrobić?
Może trzeba mieć zamontowaną klucz-żabkę zamiast lewarka, bo on tak miał 

RudeBoy napisał(a):Można się tego nauczyć a najłatwiej się tego nauczyć na aucie służbowym









Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości