| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					


jrzeuski napisał(a):Ja nie mam LSD a jak podniosęi wrzucę bieg, to oba koła się rozpędzają równo. Tyle, że jedno można łatwo zatrzymać
a wtedy drugie kręci się jeszcze szybciej. Przy LSD (sprawnym) taki manewr skończy się urwaniem ręki
Także nie polecam tej metody sprawdzania szpery

ADAM SP3WXO napisał(a):LSD działa na zasadzie sprzęgła lepkościowego- im większa różnica prędkości obrotowej tarczek tym mocniej działa. Podobne sprzęgło jest zastosowane w Scenicu RX4 z tym że w nim ma załączać drugą oś. Podnosząc tył i kręcąc kołami ciężko będzie stwierdzić obecność LSD w dyfrze. Najlepiej by podnieść i wrzucić bieg, ta różnica prędkości obrotowej powie nam prawdę.

Indian napisał(a):Nie ma co kombinować: klocek tyłem w górę, bieg i gaz. Jeśli oba koła kręcą w jednym kierunku JEST LSD, jeśli w przeciwnym nie ma.

Andy napisał(a):Indian, w tym duchu zaproponowałem test. Dobry on jest, ten test?


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość