Witamy !



[2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Re: czy to uszczelka pod glowica ?

Postprzez dziuba8024 » 06 cze 2010 13:16:52

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13068932

nie wiem czy mozna wklejac linki do ogloszen , ale taki wlasnie mam silnik
dziuba8024
 

Re: czy to uszczelka pod glowica ?

Postprzez jrzeuski » 06 cze 2010 20:10:37

dziuba8024 napisał(a):mam pytanko bo sie pogobilem czytalem ze te silniki to vm ? a na allegro uszczelki pog glowice sa do 2.5td vm a ja mam 2.5 tds (auto z 1997r) 4 cylindrowe to do jakiego silnika szukac uszczelki ?

W 2,5TDS jest silnik VM41B.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez sniper » 09 cze 2010 08:44:22

2,5 VM i 2,5 TDS VM to ten sam silnik
sniper
 

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez jrzeuski » 09 cze 2010 09:08:08

Nie ma czegoś takiego jak Frontera 2,5VM. Jest 2,5TDS i siedzi w niej silnik VM.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez wikked » 09 cze 2010 10:20:15

masz poprostu 1/2 jeepa= 2,5TDS
wikked
 

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez dziuba8024 » 14 cze 2010 21:02:28

witam u mnie okazalo sie ze glowica walnieta , wlasnie dzis odebralem z warsztatu spawanie 3szt.planowanie i sprawdzenie szczelnosci -850 czesci i robocizna -1200
ale juz jezdzi , ostalo mi jeszcze centralny zamek bo nie dziala wogole
pzdr
dziuba8024
 

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez KAMIL 73 » 24 cze 2010 21:43:03

8;) U mnie też już jakiś czas frotka lata. Dla zainteresowanych i mających w przyszłości podobne problemy to główny powód to też walnięta jedna głowica, wyszło przy próbie ciśnieniowej, wymiana jednej tulei z tłokiem, miała skazę, i uszczelka metalowa . pozdro. :gears:
FROTKA W BAGNIE ZAPIER.....
FELGI SOBIE W BŁOCIE MOCZY
KU..A CO ZA DZIEŃ UROCZY
Avatar użytkownika
KAMIL 73
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 90
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 maja 2010 21:42:11
Lokalizacja: KAŁUSZYN
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez Krogulec » 29 sie 2010 11:23:30

Jakie to smptomatyczne.
Kupujesz frotę jeżdzisz (całe 100 czy 200 km), cieszysz się jak szczeniak, a to że ubywa wody w zbiornriczku - pewnie mała nieszczelność, korek i takie tam drobiazgi - spoko.
To właśnie jedna z przyczy sprzedawanych samochodów, usterka prawie niewidoczna, a już na pewno nie przy małej jeźdźie testowej.
Wku..jące.

P.S. przy dużych obrotach widziłałem bulgotanie w zbiorniczku przelewowym (pasat 1,9 D) to może być sygnał, że coś nie tak (o ile zboirniczek jest przejrzysty).
Krogulec
 

Re: [2,5] PRZEDMUCHIWANIE CIŚNIENIA DO UKŁADU CHŁODZENIA

Postprzez KAMIL 73 » 29 sie 2010 20:44:10

8) Ja miałem ten plus że wiedziałem co kupuje bo poprzedni właściciel powiedział że uszczelki wymieniał dwa razy i nic nie pomogło, i kupiłem w takiej cenie żeby w razie niemożliwości naprawy silnika stać mnie było na wymianę całego na inną używkę w cenie sprawnego auta. :beer: A że się udało naprawić to pare zeta zostało w kieszeni.
FROTKA W BAGNIE ZAPIER.....
FELGI SOBIE W BŁOCIE MOCZY
KU..A CO ZA DZIEŃ UROCZY
Avatar użytkownika
KAMIL 73
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 90
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 maja 2010 21:42:11
Lokalizacja: KAŁUSZYN
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Dokręcanie głowicy 2,5 TDS

Postprzez dl72 » 25 mar 2011 09:41:54

witam
Poszukuję momentów dokręcenia głowicy w silniku VM41b, czy któryś z forumowiczów może takowe posiada?
Dziękuję i pozdr.
dl72
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 02 kwi 2010 20:59:01
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Dokręcanie głowicy 2,5 TDS

Postprzez jrzeuski » 25 mar 2011 10:08:30

Proszę:

momenty_dokrecania_silnik_25_2.JPG

Procedura dokręcania to jest dopiero jazda. Znasz angielski? To Ci wyślę stosowne strony z serwisówki o co chodzi w poszczególnych etapach (Stage).
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Dokręcanie głowicy 2,5 TDS

Postprzez dl72 » 25 mar 2011 12:55:34

B. dziękuję. :D
dl72
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 02 kwi 2010 20:59:01
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez Łukaszwawa » 23 maja 2011 20:01:31

chciałbym odswieżyć ten temat właśnie jestem przed skręcaniem i potrzebuje info na ten temat
Łukaszwawa
 

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez Łukaszwawa » 23 sie 2011 21:33:52

może niepotrzebnie odświeżam , co do remontu 2.5 tds , nie ma tragedii , tak naprawde jedna śruba na kolektorze potrzebuje gimnastyki skręcającego , u mnie poszła jedna głowica , a dokładniej pęknięcie w komorze spalania , koszty nie były tak zabójcze ( chyba :D ) głowica kupiona za 300 pln , po remoncie czyli gniazda zaworów , prowadnice , planowanie , pozostałe 3 sztuki też zrobione do tego uszczelka i odjazd , koszt 900 pln :D , frota jedździ i tu mam pytanko :

czy jak to bywało w niektórych silnikach po przejechaniu powiedzmy 1000 km wymagane jest dokręcenie czy zostawić ??
Łukaszwawa
 

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez jrzeuski » 24 sie 2011 08:06:09

Łukaszwawa napisał(a):czy jak to bywało w niektórych silnikach po przejechaniu powiedzmy 1000 km wymagane jest dokręcenie czy zostawić ??
U mnie po remoncie silnika nic nie było dokręcane. Pytałem czy mam wrócić na dokręcenie, ale odpowiedź była negatywna. No to nie pojechałem. I jeżdżę do dziś :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez Łukaszwawa » 24 sie 2011 21:43:31

dzięki , wszystko w temacie
Łukaszwawa
 

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez lenio » 09 paź 2011 10:18:08

witam czlonkow klubu mam pytanko jak odpale frotke kopci na bialo a plyn w naczynku to sie az gotuje i teraz pytanie czy to uszczelka czy glowica pekla czy znowu tuleja bo jakis rok temu padla uszczelka i tuleje popekaly oczywiscie babie nie wytlumaczysz ze auto zepsute skoro odpala i jakos jedzie znowu zarznie motor oczywiscie to frontera 2.3td long 94rok :(
lenio
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11 kwi 2010 16:40:27
Lokalizacja: radzymin kolo warszawy
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez Trzeci » 09 paź 2011 17:59:18

Kolego temat jest o silniku 2,5 TDS a nie o 2,3.

Ale odpowiadając na pytanie to pewnie poszła uszczelka pod głowicą. Znam ten ból bo mia stoi na warsztacie z zrzuconą głowica bo dmuchała do zbiornika.
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez rakol » 27 lis 2011 22:10:22

:hi:
chciałbym odnowic temat kolega z pracy ma frotke tds i ma ten problem ze w zbiorniczku wyrownawczym robi mu sie maslo tak jak by olej tam sie dostawal taka czarna konsystencja :niewiem: czy to bedzie uszczelka czy glowica bo do tego ubywa mu plynu ze zbiorniczka
rakol
 

Re: [2,5] Przedmuchy ciśnienia, uszczelka pod głowicą

Postprzez brum » 27 lis 2011 22:26:16

Na pewno trzeba głowicę zdejmować, a są 4. Wtedy się okaże, ale na pewno tanio nie będzie.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.5 TDS



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron