| Witamy ! |
|---|
|
|



Arni napisał(a):Ja nadmienię tylko, że u mnie nawet po wymianie tych łozysk igiełkowych na półosi, nadal jest luz choć troszke mniejszy niż przed wymianą.


JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
Tomkoski napisał(a):U mnie strzelały dlatego że w lewym kole spadło zabezpieczenie i półośka sie schowała.
Pewnie dlatego też czasami nie było napędu na przód.


wikked napisał(a):JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
nie głupio to wykombinowałeś

wikked napisał(a):JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
nie głupio to wykombinowałeś




JJKILLER napisał(a):Pewnie automaty umarły śmiercią naturalną







jrzeuski napisał(a):I tak chinole wyprą wszystko


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości