| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					



Arni napisał(a):Ja nadmienię tylko, że u mnie nawet po wymianie tych łozysk igiełkowych na półosi, nadal jest luz choć troszke mniejszy niż przed wymianą.
 
 
 

JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
Tomkoski napisał(a):U mnie strzelały dlatego że w lewym kole spadło zabezpieczenie i półośka sie schowała.
Pewnie dlatego też czasami nie było napędu na przód.
 
 
 

wikked napisał(a):JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
nie głupio to wykombinowałeś

wikked napisał(a):JJKILLER napisał(a):......... albo kontrę łożyska (takie kółko z dziurkami przykręcone na 3 śrubki) przykręć śrubkami z odrobinę wyższym łebkiem. Jak łebki będą odrobinę wystawały to wycisk sprzęgiełka będzie odrobinę bardziej wypychał sprzęgiełko, tym samym bardziej je zazębiając.
nie głupio to wykombinowałeś
 
 
 

 
 
 

JJKILLER napisał(a):Pewnie automaty umarły śmiercią naturalną

 
 
 





jrzeuski napisał(a):I tak chinole wyprą wszystko


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość