Ale to wszystko tu na forum już od dawna jest. Wystarczy poszukać i poczytaćSIDEM napisał(a):Co pytanie i odpowiedź to oszczędności.

Witamy ! |
---|
|
Ale to wszystko tu na forum już od dawna jest. Wystarczy poszukać i poczytaćSIDEM napisał(a):Co pytanie i odpowiedź to oszczędności.
jrzeuski napisał(a):Fabryczne drogie łożysko ma grubość 31,5 a zwykłe tanie łożysko 23.
jrzeuski napisał(a):Też się zastanawiałem czy jest sens klepać w klawisze dopóki nie potwierdzi, że wyjął półoś, ale stwierdziłem, że to mu doda motywacjiMoże wpadnie na jakiś nowatorski pomysł, np. poprosi wujka maszynistę, żeby przywiązał koło grubym łańcuchem do lokomotywy a most do składu z węglem i tak ją wyciągną
jrzeuski napisał(a):ale przy ocenie oplacalnosci do ceny nowego lozyska dolicz robocizne i pierścień.
Zerrafin napisał(a):Witam,
Panowie auto stoi u mechanika. Miały być wymienione tylne łożyska. Zestaw FAG z pierścieniem i łożyskiem (Koyo), ale jak się okazuje bez uszczelniacza!! Można gdzieś to cholerstwo dostać czy użyć starego uszczelniacza? Wytrzyma? Auto nigdy nie jeździło w terenie i ogólnie nie ma wycieków przy tylnej osi.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości