| Witamy ! |
|---|
|
|




RudeBoy napisał(a):NYGA ile tego oleju zużywa na 1000km?


NYGA napisał(a):RudeBoy napisał(a):NYGA ile tego oleju zużywa na 1000km?
Ciężko powiedzieć, zależy od obciążenia silnika i od stylu jazdy.Kobieta jezdzi dość ostro i nie boi się dużych prędkości![]()
Jak ciągne przyczepę z quadem + 450kg, skuterami wodnymi + 1000kg czy jachtem + 1800kg to weźmie nawet 2l. na 1000km
jeżeli zwykłe latanie na pusto to ok. 400-800ml. na tysiaka.
Często jezdzimy autostradami u nas i za granicą przy prędkościach rzędu 160-180km/h potrafi ładnie wciągnąć

RudeBoy napisał(a):
No to teraz zastanów się czy może silnik łyknąć 2l oleju na 1000km przez uszczelniacze zaworowe.


RudeBoy napisał(a):NYGA napisał(a):RudeBoy napisał(a):NYGA ile tego oleju zużywa na 1000km?
Ciężko powiedzieć, zależy od obciążenia silnika i od stylu jazdy.Kobieta jezdzi dość ostro i nie boi się dużych prędkości![]()
Jak ciągne przyczepę z quadem + 450kg, skuterami wodnymi + 1000kg czy jachtem + 1800kg to weźmie nawet 2l. na 1000km
jeżeli zwykłe latanie na pusto to ok. 400-800ml. na tysiaka.
Często jezdzimy autostradami u nas i za granicą przy prędkościach rzędu 160-180km/h potrafi ładnie wciągnąć
No to teraz zastanów się czy może silnik łyknąć 2l oleju na 1000km przez uszczelniacze zaworowe.
po wymianie zużycie spadło prawie do zera.Silnik miał jedynie 30 zaworów 

adrianee36 napisał(a):da sie , robiłem kilka silników, co i potrafiły spalic na lajcie 1-2L na 100km. i wcale to nie musiało byc V6

RudeBoy napisał(a):adrianee36 napisał(a):da sie , robiłem kilka silników, co i potrafiły spalic na lajcie 1-2L na 100km. i wcale to nie musiało byc V6
spalic może i 10l oleju...
ale litości... nie przez uszczelniacze zaworowe. Co Wy za brednie opowiadacie.


RudeBoy napisał(a):Ja w ogóle nie wiem po co tu o cokolwiek pytasz...

RudeBoy napisał(a):litości....
kup jeepa i daj spokuj tej frocie bo i tak jej nei naprawisz.NYGA napisał(a):
sam się powoli zastanamiam???

adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):litości....
daj spokuj tej frocie bo i tak jej nei naprawisz.

adrianee36 napisał(a):
Malo widziałes, oddawałem kiedys głowice do regeneracji co miała luz miedzy zaworem a prowadnica zaworowa od 0.2-0.5 mm to jest taka dziura ze zaden uszczelniacz zaworowy nie pomoze. Kazde odpalenie po nocy , to kopty z wydechu, podczas jazdy bez wiekszego kopcenia, moze przy piłowaniu zauważalne .





Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości