Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):teraz czekamy na pozytywne opinie dwóch użytkowników
RudeBoy napisał(a):jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.
RudeBoy napisał(a):Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni.
RudeBoy napisał(a):brum napisał(a):teraz czekamy na pozytywne opinie dwóch użytkowników
hehehe...
obecny!
Akurat jest cała masa silników diesla w których wtryski są pod wałkiem rozrządu. Choćby szmelcwagenowe 1.9TDi na pompowtryskach.
Jak ktoś dojebał na maxa i wkleił śruby na dwumasie to jaki to ma związek z konstrukcją silnika?
Śruba na wale trzymająca koło pasowe jest w prawie każdym silniku i nigdy nie odkręca się jej palcami. Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni. Także musi siedzieć mocno.
Wymiana uszczelnień trawersów wtrysków jest czynnością serwisową z interwałem 150.000km opisana w TISie a to, że parę dni wcześniej rozbierałeś kol. dolotowy to też wina konstruktorów? Poza tym wystarczy zdjąć tylko pokrywę kolektora i zajmuje to dosłownie 5 minut.
Zmierz se ciśnienie oleju bo jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.
Ja ze swoim silnikiem nie mam absolutnie żadnych problemów odpukać.
Jedyne co przy nim robiłem to:
- uszczelniacze trawersów
- czyszczenie kol. dol.
- wymiana EGRa
Auto śmiga, pali bez problemów a nie jest przeze mnie jakoś bardzo oszczędzane.
Jedyne co mam mu do zarzucenia tak na prawde to to, że nie ma 360Nm momentu i nie pali 8l
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.
może odma nie drożna?
RudeBoy napisał(a):Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni.
zendi1985 napisał(a):skoro już wymieniam uszczelnienia to wytargam odrazu wtryski i wyślę do sprawdzenia dla spokojności a niechcę zasmiecać forum różnymi zbędnymi niekiedy tematami z pytaniami co i jak ???
RudeBoy napisał(a):Jak Ci auto nie kopci, nie pali jak smok to zostaw te wtryski w spokoju.
Tam są zwykłe wtryskiwacze dwu sprężynowe, które uchodzą za nieśmiertelne. Nie masz problemów z wtryskami to zostaw. Poza tym i tak ich nie wyjmiesz pewno bez specjalnej pokrętki
zendi1985 napisał(a):masz jakiś sound na youtubie czy tam wrzucie żeby posłuchać jak twój klekot pracuje ????
w którym miejscu jest podejrzewany przez ciebie zawór regulacji ciśnienia oleju ????
zendi1985 napisał(a):masz jakiś sound na youtubie czy tam wrzucie żeby posłuchać jak twój klekot pracuje ????
w którym miejscu jest podejrzewany przez ciebie zawór regulacji ciśnienia oleju ????
RudeBoy napisał(a):
Dostęp do zaworu jest dopiero po odkręceniu miski. Tak, że Ciężki temat.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Wkręć manometr zamiast czujnika oleju.
Nagrań z pracy silnika na luźno nie mam
adrianee36 napisał(a):to ja dodam cos od siebie te silniki sa moze i fajne , ale z nimi sa wieczne problemy, ciagle w nich cos nawala jak nie jedno to drogie , jak nie przepływki to elektronika pompy , to trawersy itp. jest to niekoncząca sie opowiesc.... nie ma ani jednego przypadku opisanego ze ktos wyremontował ten silnik wjebał 5000zł i był zadowolony ze silnik był bez awaryjny ,on i tak bedzie sie jeb$#ć . Chociaz jest na forum pierwszy smiałek ktory bedzie probował obalic tą teorie, czekamy na efekty ...
Ps. A wiesz Grzesiek czemu twoj sie nie doprowadza cie do kórw@#y ? zobacz na licznik masz od nowosci ile przejechane 100 000km ?
adrianee36 napisał(a):Ps. A wiesz Grzesiek czemu twoj sie nie doprowadza cie do kórw@#y ? zobacz na licznik masz od nowosci ile przejechane 100 000km ?
ali napisał(a):Siejesz mity, o 2.0 też same superlatywy piszesz a zobacz tutaj http://forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=100&p=202295#p202295
adrianee36 napisał(a):ali napisał(a):Siejesz mity, o 2.0 też same superlatywy piszesz a zobacz tutaj http://forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=100&p=202295#p202295
piszemy o mostach czy silnikach ali ? bo ja tam napisałem opinie o moscie w sporcie 2.0 a nie silniku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości