FAFEK29 napisał(a):standardowo mixery mają średnice od 26-do 38mm zmiana mixera nawet o 2mm robi sporą różnice niekiedy w spalaniu i mocy
Zgadza sie, im węższy mixer tym łatwiej go wysterowac na wolnych, ale bardziej jaja obcina na górze. Co nie zmienia faktu, że każdy dolot w samochodzie musi miec okresloną pojemność i określoną średnicę, by dostarczyć odpowiednią ilość powietrza w danym czasie, przy zachowaniu zjawisk falowych - czyli poprawnego napełniania cylindrów mieszanką. Wtedy mamy moment obrotowy i samochód jedzie jak miał jechać. Wszelkie mixery i bum klapki to nic innego jak przezkody i dodatkowe oporniki, które powodują, że powietrza silnik dotaje ZA MAŁO, nie będzie jechał dobrze. Tyle.
Spróbój pobiegać z zatkanym nosem, albo z lizakiem kojakiem w japie, nie za fajnie co?
-- Dodano Pt 24 sty 2014 22:53:02 --
ali napisał(a):Nie uświadamiaj mnie bo montowałem nie jedną, mixer dobierasz tak aby zweźka miała jakiś umiar. Chyba że partacz zamontował byle co i byle jak, a napewno tak było, potem ludzie piszą żale że nie chodzi, jak ma jeździć jak średnica dolotu spadła o prawie 80%. Tam ma być podcisnienie a nie ma być z tego odkurzacz.
Ali nie uświadamiam cię, ale nie będziemy dyskutować tutaj czy mixer miał średnicę 30 czy 35, bo tego juz nie pamiętam, ważne jest to że dolot miał 80.
Dla mnie sam pomysł takiego rozwiązania jest nitrafiony, ograniczasz moment obrotowy, i to nie ważne jest czy mixer był 30 czy 40mm nie ma to znaczenia.
Tak jak pisałem wcześniej, bloss uratowa honor instalacji mieszalnikowej, i złego słowa na niego nie powiem (chociaz i na nim można było strzelić).
-- Dodano Pt 24 sty 2014 22:58:54 --
ali napisał(a):Ale jak już radziłem
Cubie na tym forum nie da sie pisać prawdy tylko opiewać sekwencję.
Wiec niech będzie :
Sekwencja jest dobra na wszystko
Sekwencja na drogę za śliską
Sekwencja na stopę za niską
Sekwencja podniesie Ci ją
to mówiłem ja Jarząbek

No teraz to zupełnie przegiąłeś, nie wiem skond taki wniosek?? I to od kogoś kto się wozi dieslem.
Wskaż mi w którymkolwiek moim poście, że napisałem nieprawdę o instalacji mieszalnikowej. Nie nie dam sobie wmówić , że sekwencja to tylko moda i wygoda gazowników. Samochodami z LPG jeżdżę juz 20 lat i uwież mi widzę ZAJEB.... różnicę pomiędzy moją sekwencją a mixerem czy nawet blosem.
Pomijam fakt imbecyli kótrzy wrzuca sekwencję z "biedronki" i zostawią na autokalibracji - i tak cud że to pojedzie, bo mieszalnik byś nawet nie odpalił.