Witamy !



[A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Wszystko o LPG

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez ali » 24 sty 2014 21:54:13

JaGrab3 napisał(a):
Pytanie zasadnicze, PO CO powstała instalacja 4 generacji?? Bo była taka moda? Bo mieszalnikowe instalacje strzelały?? Poniekąd tak,


Głównie z powodów ekologicznych, tak jak I g zastąpiły 2 i 3g. Z tego samego powodu montują na EGRy filtry sadzy, wtrysk mocznika itp. Cz jesteśmy az tak z nich zadowoleni ? Dlaczego wtrysk zastapił gaźnik ? Wszystko to ta zakichana ekologia i wymogi utrzymania idealnego składu mieszanki.

Nie rozumcie mnie źle, nie jestem wrogiem wtrysku, sekwencji i rozwoju. Ale wiele tych patentów jest całkowicie niepotrzebnych do pracy silnika, a służa tylko do nabijania kasy producentom części.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez FAFEK29 » 24 sty 2014 22:03:55

u mnie w rav 4 ustawiłem na 16 stopni przełanczanie na gaz bo niedawno montowałem tą sekwencje ok roku i ma dobre wtryski omvl REG i toyota sie w miare grzeje bo ma mały układ chłodzenia mało płynu wchodzi. A w passacie mam stag 300 kupiłem już z takim ma 2 lata listwa valtek 3ohm musi mieć minimum 30 stopni bo niechce jechać. a ztym galantem to coś nietak musiałeś mieć że niechciał jechać powyżej 4000. może żle poustawiane. Połowa gazowników montujących sekwencje robi autokalibracje i oddaje auto klijentowi zadnych ustawień na drodze .wiem bo pracuje w tym i mam znajomych co mają warsztaty. Gazownik zarabia na montazu sekwencji ok 900zł a ze zwykłej instalacji zostaje mu ok 200-300zł a roboty niewiele mniej . dlategotak chętnie namawiają i montują

-- Dodano 24 sty 2014 22:23:36 --

kolego ludzie niektórzy się nie znają ale już z opowieści wiedzą że sekwencja jest dobra.i chcą taką instalacje miec niekiedy nawet do jednopunkta chcą montować a niekiedy nawet niewiedzą z jakim wtryskiem mają auto.Jak zaczynał się szał na montaż lpg do fiatów zuków polonezów weszła Igen. robiło się nawiertke na podciśnienie w kolektorze ssącym. potem ludzie już opowiadali ze silnik bardzo się psuje od tych wiór aluminiowych z nawiercanego kolektora. w ten sposób wymyśloną nową technologie bez nawiercania na reduktorze elektroniku i przełączniku gr . instalacja była 200 zł droższa i ustawiały się kolejki do montażu.
(dziś montuje się sekwencje wierci się niekiedy w aluminiowym kolektorze 4-6-8cyl) i silnik się nie niszczy. małokiedy się ściąga kolektor.niepamiętam w którym roku weszła ustawa związana z ekologią która mówiła że dawka gazu musi być sterowana elektronicznie. więc zostały wymyślone prymitywne sterowniki typu stag 2l,lecho mini lambda i inne proste sterowniki które miały niby sterować silniczkami krokowymi dozującymi gaz. a w tych silniczkach i tak była śruba do regulacji gazu którą się ustawiało gaz. w tamtym czasie każdy chciał mieć instalacje z komputerem. teraz weszły swkwencje ,ciekawe co będzie w przyszłości na topie.
FAFEK29
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 103
Obrazki: 0
Dołączył(a): 27 paź 2013 12:04:06
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 24 sty 2014 22:27:54

Galant nie jechał bo miał mixer. Zwężka z 8cm do 3cm. Jak to ma prawo jechać? Zasad fizyki nie oszukasz. To nie kwestia żadnych ustawień tylko samej zwężki. Jak ktoś jeździ jak kapelusznik to mu nie będzie przeszkadzać. Jak ktoś kupił z gazem ze zwężką i nigdy nie jechał bez, tez nie będzie. Ja wywaliłem to i wsadziłem blosa i żałowałem, że tak późno to zrobiłem.
Jeżeli chodzi o sekwencje, to ja do żadnych gazowników nie jeżdżę, bo nie mam zaufania, a do tych których mam to znam ich tylko z forum LPG. Instalacje zawsze ustawiam sam, i wszelkie prace przy niej robię sam, bo wiem, jak mam zrobione. (elm327 i ustawiasz na korektach bajera). Przy takim układzie, to poznasz że masz lpg pod pokładem, tylko i wyłacznie po tym jak podjedziesz na stacje i LPG podłączasz. Przy moim codziennym użytkowaniu LPG NIE MAM żadnego problemu z gazem, czy jest +30 czy jest -20, jak sie przełączy to idzie pięknie tak jak powinien, i to mnie cieszy. Czy jadę na PB czy jadę na LPG poznasz tylko i wyłącznie po kolorze lampki na przełączniku.
Pożyczyłem kiedy koledze auto na wypad za miasto, i jak waracał zatankował PB. Ja go pytam czemu nie LPG, a on odpowiedział, ze nie wiedział że to zagazowane. Tak powinno być.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez ali » 24 sty 2014 22:32:04

JaGrab3 napisał(a):Zwężka z 8cm do 3cm. Jak to ma prawo jechać?


:shock: Kto Ci to zrobił ? to nie miało prawa jechać, ale kolejny przykład partactwa gazownika.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 24 sty 2014 22:36:18

Cos taki zdziwiony, a jaką masz wewnętrzną średnicę w mixerze?

Podziwiaj:
http://www.drypa.pl/kategoria292_MIKSERY_-_Miksery.html

Taka zasada działania, im większa zwężka, tym większa różnica ciśnień i gaz ma prawo lecieć do dolotu....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez FAFEK29 » 24 sty 2014 22:41:57

standardowo mixery mają średnice od 26-do 38mm zmiana mixera nawet o 2mm robi sporą różnice niekiedy w spalaniu i mocy
FAFEK29
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 103
Obrazki: 0
Dołączył(a): 27 paź 2013 12:04:06
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez ali » 24 sty 2014 22:47:04

JaGrab3 napisał(a):Cos taki zdziwiony, a jaką masz wewnętrzną średnicę w mixerze?

Podziwiaj:
http://www.drypa.pl/kategoria292_MIKSERY_-_Miksery.html

Taka zasada działania, im większa zwężka, tym większa różnica ciśnień i gaz ma prawo lecieć do dolotu....


Nie uświadamiaj mnie bo montowałem nie jedną, mixer dobierasz tak aby zweźka miała jakiś umiar. Chyba że partacz zamontował byle co i byle jak, a napewno tak było, potem ludzie piszą żale że nie chodzi, jak ma jeździć jak średnica dolotu spadła o prawie 80%. Tam ma być podcisnienie a nie ma być z tego odkurzacz.

Ale jak już radziłem Cubie na tym forum nie da sie pisać prawdy tylko opiewać sekwencję.
Wiec niech będzie :
Sekwencja jest dobra na wszystko
Sekwencja na drogę za śliską
Sekwencja na stopę za niską
Sekwencja podniesie Ci ją

to mówiłem ja Jarząbek
:mrgreen:
Ostatnio edytowano 24 sty 2014 22:51:20 przez ali, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 24 sty 2014 22:49:00

FAFEK29 napisał(a):standardowo mixery mają średnice od 26-do 38mm zmiana mixera nawet o 2mm robi sporą różnice niekiedy w spalaniu i mocy

Zgadza sie, im węższy mixer tym łatwiej go wysterowac na wolnych, ale bardziej jaja obcina na górze. Co nie zmienia faktu, że każdy dolot w samochodzie musi miec okresloną pojemność i określoną średnicę, by dostarczyć odpowiednią ilość powietrza w danym czasie, przy zachowaniu zjawisk falowych - czyli poprawnego napełniania cylindrów mieszanką. Wtedy mamy moment obrotowy i samochód jedzie jak miał jechać. Wszelkie mixery i bum klapki to nic innego jak przezkody i dodatkowe oporniki, które powodują, że powietrza silnik dotaje ZA MAŁO, nie będzie jechał dobrze. Tyle.
Spróbój pobiegać z zatkanym nosem, albo z lizakiem kojakiem w japie, nie za fajnie co?

-- Dodano Pt 24 sty 2014 22:53:02 --

ali napisał(a):
JaGrab3 napisał(a):Cos taki zdziwiony, a jaką masz wewnętrzną średnicę w mixerze?

Podziwiaj:
http://www.drypa.pl/kategoria292_MIKSERY_-_Miksery.html

Taka zasada działania, im większa zwężka, tym większa różnica ciśnień i gaz ma prawo lecieć do dolotu....


Nie uświadamiaj mnie bo montowałem nie jedną, mixer dobierasz tak aby zweźka miała jakiś umiar. Chyba że partacz zamontował byle co i byle jak, a napewno tak było, potem ludzie piszą żale że nie chodzi, jak ma jeździć jak średnica dolotu spadła o prawie 80%. Tam ma być podcisnienie a nie ma być z tego odkurzacz.

Ali nie uświadamiam cię, ale nie będziemy dyskutować tutaj czy mixer miał średnicę 30 czy 35, bo tego juz nie pamiętam, ważne jest to że dolot miał 80.
Dla mnie sam pomysł takiego rozwiązania jest nitrafiony, ograniczasz moment obrotowy, i to nie ważne jest czy mixer był 30 czy 40mm nie ma to znaczenia.
Tak jak pisałem wcześniej, bloss uratowa honor instalacji mieszalnikowej, i złego słowa na niego nie powiem (chociaz i na nim można było strzelić).

-- Dodano Pt 24 sty 2014 22:58:54 --

ali napisał(a):Ale jak już radziłem Cubie na tym forum nie da sie pisać prawdy tylko opiewać sekwencję.
Wiec niech będzie :
Sekwencja jest dobra na wszystko
Sekwencja na drogę za śliską
Sekwencja na stopę za niską
Sekwencja podniesie Ci ją

to mówiłem ja Jarząbek
:mrgreen:


No teraz to zupełnie przegiąłeś, nie wiem skond taki wniosek?? I to od kogoś kto się wozi dieslem.
Wskaż mi w którymkolwiek moim poście, że napisałem nieprawdę o instalacji mieszalnikowej. Nie nie dam sobie wmówić , że sekwencja to tylko moda i wygoda gazowników. Samochodami z LPG jeżdżę juz 20 lat i uwież mi widzę ZAJEB.... różnicę pomiędzy moją sekwencją a mixerem czy nawet blosem.
Pomijam fakt imbecyli kótrzy wrzuca sekwencję z "biedronki" i zostawią na autokalibracji - i tak cud że to pojedzie, bo mieszalnik byś nawet nie odpalił.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez ali » 24 sty 2014 23:14:55

Oj tam, troche luzu :) Diesla to mam w terenówce, a samochodami z LPG smigam odkąd zrobili pierwsza stacje w Myślenicach. Masz raję generalnie z Blosem, i z tym że dają mniejsza średnice miksera bo łatwiej sie reguluje, oraz z tym że sekwencja ma mniejszą "bezwładność" . Ja tylko powtarzam jak mantrę, do silników z krótkim kolektorem bez żadnych klap EGRów, sekwencja jest przerostem formy nad treścią. Raz, jedyny raz pojechałem do gazownika na regulację (bo mi sie nie chciało) mam nietypowy mixer bo właśnie o średnice dolotu mi chodziło i koleś ogłupiał, jak zobaczyłem że zakłada mi na rurę skarpetę to mu powiedziałem aby sp....... i wyregulowałem sam w domu.
Niestety jakość montażu instalki na mieszalniku jest bardzo waźna, latwo cos zepsuć bo albo mixer cięszko upchnąć blisko przepustnicy i dają go dalej na rurze albo po prostu z lenistwa robia po łebkach. Sekwencje trudno sp.... mechanicznie, tutaj najczęsciej problemem jest właśnie autokalibracja własnie. Są silniki do których mieszalnik sie nie nadaje i tam musi być sekwencja, zresztą juz coraz trudniej nabyć dobre graty do 2g.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 24 sty 2014 23:42:10

ali napisał(a):Oj tam, troche luzu :) Diesla to mam w terenówce, a samochodami z LPG smigam odkąd zrobili pierwsza stacje w Myślenicach. Masz raję generalnie z Blosem, i z tym że dają mniejsza średnice miksera bo łatwiej sie reguluje, oraz z tym że sekwencja ma mniejszą "bezwładność" . Ja tylko powtarzam jak mantrę, do silników z krótkim kolektorem bez żadnych klap EGRów, sekwencja jest przerostem formy nad treścią. Raz, jedyny raz pojechałem do gazownika na regulację (bo mi sie nie chciało) mam nietypowy mixer bo właśnie o średnice dolotu mi chodziło i koleś ogłupiał, jak zobaczyłem że zakłada mi na rurę skarpetę to mu powiedziałem aby sp....... i wyregulowałem sam w domu.
Niestety jakość montażu instalki na mieszalniku jest bardzo waźna, latwo cos zepsuć bo albo mixer cięszko upchnąć blisko przepustnicy i dają go dalej na rurze albo po prostu z lenistwa robia po łebkach. Sekwencje trudno sp.... mechanicznie, tutaj najczęsciej problemem jest właśnie autokalibracja własnie. Są silniki do których mieszalnik sie nie nadaje i tam musi być sekwencja, zresztą juz coraz trudniej nabyć dobre graty do 2g.

No to tujaj jest żeczowo, dziekuje.
A z sekwencja problem jest taki, że ludzi kupują najtańsze śmiecie i myślą, że sekwencja to sekwencja i pojedzie...
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez lasic » 16 lip 2014 10:10:51

A ja powiem, że po wymianie 2ej generacji na sekwencję czuć mega różnicę w mocy, pewnie tą 2ga gen miałem do dupy ustawioną, a może i niskiej jakości (nie znam się) ale auto cały czas było zmęczone jak koń po westernie, pod górkę to czasem łatwiej było wejść niż wjechać :P teraz mam komputer stag300-4, parownik tomasseto alaska, listwa magic jet i wszystko hula jak na benzynie :D a koszt wymiany zamknął się w 1050 pln :1:
lasic
 

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 16 lip 2014 10:33:26

No, tylko Alaska to dobrze obrabia 90KM, do twojego to bardziej Artic.
Ale jak nie ciśniesz mocno, to nie będzie problemu.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez lasic » 16 lip 2014 11:58:53

JaGrab3 napisał(a):No, tylko Alaska to dobrze obrabia 90KM, do twojego to bardziej Artic.
Ale jak nie ciśniesz mocno, to nie będzie problemu.


hmmm... było napisane, że do 120KM... to może ten arctic to jest.
lasic
 

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 16 lip 2014 13:33:04

To co jest napisane to jest nieważne, bo to są moce życzeniowe. Artic jest niby do 250 bodajże, a obrabia 150 max.

Te moce są pisane dla warunków idealnych, gdy masz temp. ok 30 stopni na zewnątrz itd. W zimie, gdy reduktor jest chłodniejszy ma znacznie mniejsze możliwości.

Jak ci będzie petlił wtryski, albo przerzucał na benzyne na bucie, to wtedy sie zainteresuj.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez szaman » 16 lip 2014 13:50:15

u mnie w 2.0 jest wrzucony jakiś reduktor (niepamietam nazwy) dedykowany pod 170KM i do turbo benzyny i teoretycznie ma pewien zapas. Mimo to jednak zdarzylo mu sie ze 2 razy w blocie do odciecia ze przerzucil na benzynę, niewiem czy było to podyktowane faktem że było za mało gazu w butli czy poprostu brakło mu ciśnienia... ale napewno te zapewnienia katalogowe nalezy brać z przymrużeniem oka... generalnie po zmianie na sekwencje jest super, koniec wystrzałów i praktycznie nieodczuwalne przejscie na LPG.
Terenówka - samochód, który utknie tam, gdzie osobówka nie dojedzie =)
Avatar użytkownika
szaman
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 221
Obrazki: 0
Dołączył(a): 26 cze 2013 19:02:18
Lokalizacja: Kraków/Gdynia
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez cinek1983059 » 19 lip 2014 08:21:59

zastanawiam się tylko po co do 2.0 wkładać mega wypasioną sekwencje??przecież ten silnik jest tak prosty tak nie wymagający że zwykła instalacja mieszalnikowa dobrze wyregulowana spokojnie starcza po co wydawać kupę kasy na coś co i tak nie daje aż na tyle zmiany żeby wydać 2tysie
ktoś powie a bo strzela,no wiadomo że strzeli skoro kable i świece nie były wymieniane wieki no i któryś pewno ma przebicie oraz dojdzie do tego samodzielna regulacja registra bo coś słaby słabo pali
a nie zastanawiał się ktoś co się stanie z tą instalacją jak się wjedzie całym przodem do wody tak że maska pod wodą będzie??całkowita śmierć dla sekwencji
no chyba że tylko po czarnym jeździsz a największy off road był jak wjedziesz do kałuży po kostki
nie lepiej wydać te pieniądze na modyfikacje froty
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1204
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez JaGrab3 » 20 lip 2014 00:24:46

Nie wszyscy lubią to co ty, pogódź się z tym....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez cinek1983059 » 20 lip 2014 09:48:24

JaGrab3 napisał(a):Nie wszyscy lubią to co ty, pogódź się z tym....

Dobre
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1204
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez adrianee36 » 21 lip 2014 15:26:07

cinek1983059 napisał(a):zastanawiam się tylko po co do 2.0 wkładać mega wypasioną sekwencje??przecież ten silnik jest tak prosty tak nie wymagający że zwykła instalacja mieszalnikowa


Po to zebys sie nie wkór... jak bedziesz jechac pod gorke z gazem w podłodze , albo walniesz sie frota z tym mega prostym silnikiem do wody po lampy.
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] zmiana instalacji z II gen. na sekwencje

Postprzez cinek1983059 » 21 lip 2014 19:41:28

ok przekonaliście mnie:)
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1204
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Instalacje LPG



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron