Witamy ! |
---|
|
Stabros napisał(a):1/ w ilu miejscach progi mają być przymocowane do ramy? Czy wystarczy że wykorzystam dwa miejsca te gdzie są oryginalne dziurki z gwintami czy raczej powinienem dodać jeszcze jedno miejsce na środku?
Stabros napisał(a):2/ jaka powinna być średnica i grubość ścianki rury progowej? Zastanawiam się czy rura o średnicy 2” ze ścianką 2,9 mm wystarczy?
Stabros napisał(a):3/ czy może być to rura ze szwem czy raczej powinna być jednolita? Różnica w cenie jest znaczna 20 zł do 60 zł za metr.
RudeBoy napisał(a):Stabros napisał(a):2/ jaka powinna być średnica i grubość ścianki rury progowej? Zastanawiam się czy rura o średnicy 2” ze ścianką 2,9 mm wystarczy?
5" średnicy ok ale ścianka 2,9 za mało
Zdecydowanie rura bezszwowa!
RudeBoy napisał(a):literówka!!
oczywiście 2" = ok. 5cm
W longu masz już 3 podpory. Kłopot w tym, że one też są z papierowej rurki, więc musisz je wymienić na mocniejsze. Najlepiej jak jest bodylift 2", bo wtedy podpory można dać na wprost zamiast wyginać w łuk, żeby ominęły próg karoserii.Stabros napisał(a):1/ w ilu miejscach progi mają być przymocowane do ramy? Czy wystarczy że wykorzystam dwa miejsca te gdzie są oryginalne dziurki z gwintami czy raczej powinienem dodać jeszcze jedno miejsce na środku?
RudeBoy napisał(a):Stabros napisał(a):1/ w ilu miejscach progi mają być przymocowane do ramy? Czy wystarczy że wykorzystam dwa miejsca te gdzie są oryginalne dziurki z gwintami czy raczej powinienem dodać jeszcze jedno miejsce na środku?
oryginalne mocowanie nie wytrzyma podnoszenia hiliftem
jrzeuski napisał(a):W longu masz już 3 podpory. Kłopot w tym, że one też są z papierowej rurki, więc musisz je wymienić na mocniejsze.Stabros napisał(a):1/ w ilu miejscach progi mają być przymocowane do ramy? Czy wystarczy że wykorzystam dwa miejsca te gdzie są oryginalne dziurki z gwintami czy raczej powinienem dodać jeszcze jedno miejsce na środku?
jrzeuski napisał(a):Najlepiej jak jest bodylift 2", bo wtedy podpory można dać na wprost zamiast wyginać w łuk, żeby ominęły próg karoserii.
RudeBoy napisał(a):literówka!!
oczywiście 2" = ok. 5cm
jrzeuski napisał(a):To jest M10, ale zarosło nieco Jaki skok gwintu to nie wiem, bo u mnie przestał istnieć. Podejrzewam, że 1,25, bo inne śruby M10 we Frocie też taki mają.
jrzeuski napisał(a):PS. Również się przymierzam do zrobienia orurowania (zaraz po tym jak wstawię progi w budzie), ale raczej nie będę tego przegwintowywał tylko przewiercę na wylot i dam długie śruby. Tylko jeszcze nie wiem czy nie trafię w przewody paliwowe/hamulcowe
Amster4x4 napisał(a):Takie progi mam w trzech autach i bez problemu używam hi-lifta.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości