Witamy ! |
---|
|
maciar napisał(a):Te dziurki i gumeczki to podstawowa sprawa awarii która prowadzi uszkodzenia pompy. Sprawny mechanik wiedząc czego szukać kończy do obiadu naprawę.
maciar napisał(a):Jak nie robiłeś trawersów to zrób.A jak robiłeś to może być pompa podciąga przez uszczelniacz.
fiero81 napisał(a):Witam serdecznie.
Panowie potrzebuje pomocymoja Frotka B Long 99 2,2 DTI co jakiś czas ma problemy z zapalaniem dopiero po użyciu startera odpala i jest ok ?? pomocy problemy z rozruchem pojawiają się w mało oczekiwanych momentach
Co robić ??
Szyga napisał(a):fiero81 napisał(a):Witam serdecznie.
Panowie potrzebuje pomocymoja Frotka B Long 99 2,2 DTI co jakiś czas ma problemy z zapalaniem dopiero po użyciu startera odpala i jest ok ?? pomocy problemy z rozruchem pojawiają się w mało oczekiwanych momentach
Co robić ??
Prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach ( popychaczach) , robią to nieliczne warsztaty bez zdejmowania głowicy...
jrzeuski napisał(a):Ale ile pomagasów dzięki temu natrzaskałeś
PS. A jakby dać do FAQ to i tak nikt tam nie zajrzy
lychasc napisał(a):acha te 2,2dti a mówią że 2,5tds to wynalazek :p
lychasc napisał(a):acha te 2,2dti a mówią że 2,5tds to wynalazek :p
Nie przesadzajmy, obroty nie są regulowane kluczem francuskimRudeBoy napisał(a):2.5 VM to nie jest silnik to agregat który nigdy nie powinien trafić pod maskę żadnego auta
jrzeuski napisał(a):Nie przesadzajmy, obroty nie są regulowane kluczem francuskimRudeBoy napisał(a):2.5 VM to nie jest silnik to agregat który nigdy nie powinien trafić pod maskę żadnego autaZresztą do przelotów autostradowych taki silnik to jak znalazł a w terenie zapinasz reduktor i wysiadasz zająć się łopatą
No i hybrydę można sobie zbudować w oparciu o VMa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości