Witamy !



Snorkel

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Snorkel

Postprzez Don Pedro » 14 cze 2013 10:13:58

Panowie, ja mam inny dylemat. Wprawdzie zakupiłem już kibelrurę :mrgreen: , w przyszłym tygodniu urlop, więc do dzieła, ale... Po ostatnim forsowaniu dość głębokiego rowu z wodą silnik nie zgasł, filtr powietrza był lekko wilgotny (nie zamókł) pomimo, że woda przelała mi się przez maskę i dach oraz wlała przez boczne uchylone okno :D Problem jednak w tym, że woda strumieniami zaczęła mi się wlewać do środka przez kratki wentylacyjne nawiewowe... No i się zastanawiam, czy jest sens dawać snorkel, jak frota sobie radzi, a ja nie, bo mnie zalewa w środku :D

BTW: Da się tu jakoś filmy wrzucać? Podrzuciłbym relacje z topienia :)
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Snorkel

Postprzez brum » 14 cze 2013 10:25:48

Pewnego razu sobie nie poradzi i tłoki wyjdą bokiem.

-- Dodano Pt 14 cze 2013 11:25:54 --

Pewnego razu sobie nie poradzi i tłoki wyjdą bokiem.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez Don Pedro » 14 cze 2013 10:34:13

Tak też może być, ale pytanie było bardziej - jak tą balię uszczelnić, żeby nawiew był, a woda nie lała się po nogach? :)
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Snorkel

Postprzez ali » 14 cze 2013 10:42:19

Don Pedro napisał(a):Panowie, ja mam inny dylemat. Wprawdzie zakupiłem już kibelrurę :mrgreen: , w przyszłym tygodniu urlop, więc do dzieła, ale... Po ostatnim forsowaniu dość głębokiego rowu z wodą silnik nie zgasł, filtr powietrza był lekko wilgotny (nie zamókł) pomimo, że woda przelała mi się przez maskę i dach oraz wlała przez boczne uchylone okno :D Problem jednak w tym, że woda strumieniami zaczęła mi się wlewać do środka przez kratki wentylacyjne nawiewowe... No i się zastanawiam, czy jest sens dawać snorkel, jak frota sobie radzi, a ja nie, bo mnie zalewa w środku :D

BTW: Da się tu jakoś filmy wrzucać? Podrzuciłbym relacje z topienia :)


Kupijesz akwalung i sobie poradzisz ;) jak płytko to rurka do odddychania starczy. A na poważnie, gdyby samochd był całkowicie szczelny to by pływał i nie miałbys trakcji w głebokiej wodzie . Wiec jak chcesz głeboko brodzić to musisz sie pogodzić z woda w środku, ten filmik to fajnie pokazuje http://www.youtube.com/watch?v=j7HALH8eGn8
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Snorkel

Postprzez jrzeuski » 14 cze 2013 10:58:27

Don Pedro napisał(a):Panowie, ja mam inny dylemat. Wprawdzie zakupiłem już kibelrurę :mrgreen: , w przyszłym tygodniu urlop, więc do dzieła, ale... Po ostatnim forsowaniu dość głębokiego rowu z wodą silnik nie zgasł, filtr powietrza był lekko wilgotny (nie zamókł) pomimo, że woda przelała mi się przez maskę i dach oraz wlała przez boczne uchylone okno :D Problem jednak w tym, że woda strumieniami zaczęła mi się wlewać do środka przez kratki wentylacyjne nawiewowe... No i się zastanawiam, czy jest sens dawać snorkel, jak frota sobie radzi, a ja nie, bo mnie zalewa w środku :D
Zapewniam Cię, że Frota bez snorkela sobie nie poradzi jak stanie w wodzie po maskę. Przejechałeś, bo zrobiłeś falę, która poszła po masce a pod błotnik woda się nie zdążyła dostać, żeby zostać zassana przez silnik. Wilgoć w filtrze to było tylko to, co się rozchlapało od kół przez nieszczelności w nadkolu.

Jak woda idzie po masce, to wlewa się do podszybia przez kratki wentylacyjne. A otwory odpływowe z podszybia są małe, bo planowane pod deszcz a nie nurkowanie. Często są do tego zatkane błotem, liśćmi, itp. Szybko napływająca woda wzbiera aż przelewa się przez komin do nawiewu. Tego nie da się uniknąć, ale zamknięcie obiegu trochę pomaga. Głównie to opóźnia przelanie się wody, bo słup wody, który się zbierze nad klapą nie ma innego ujścia. Ale dzięki temu opóźnieniu kanał wlotowy napełni się cały i reszta wody popłynie gdzie indziej. Czyli do kabiny wleje się tylko kilkanaście litrów zamiast kilkudziesięciu :glaszcze: Oczywiście klapa nie wytrzyma naporu wody i się otworzy sama, więc pilot powinien trzymać wajchę w konsoli w pozycji zamkniętego obiegu, żeby to maksymalnie ograniczyć.

Woda w kabinie to nic strasznego :glaszcze: Pomyśl, że jakbyś miałbyś to przejść sam, to byłbyś bardziej mokry :D Pakowanie się w głęboką wodę w nadziei, że auto w środku pozostanie suche to naiwność. Wkleisz i czekając na ratunek będziesz patrzył jak poziom wody w kabinie rośnie. Ciesz się, że Ci nie wywaliło gumy wokół lewarków, bo oprócz wodospadu z nawiewów jeszcze piękny gejzer byś zobaczył :mrgreen: Teraz wyjmij korki w podłodze i spuść wodę a potem wyjmij fotele i kanapę, wykładzinę podłogową rozwieś na płocie, wysusz pianki i Frota jak nowa. Bo wyprana :D Ciepło jest to pikuś, ja wody nabrałem zimą przy -15 i zanim dojechałem do domu pod nogami miałem lodowisko. Żeby wyjąć wykładzinę najpierw musiałem ją rozmrozić, żeby się nie połamała. Suszenie w garażu trwało 3 tygodnie.
BTW: Da się tu jakoś filmy wrzucać? Podrzuciłbym relacje z topienia :)
Filmy to na YT wrzuć a tutaj podaj link. Fotki możesz wrzucić do forumowej Galerii.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Snorkel

Postprzez Don Pedro » 14 cze 2013 11:15:47

jrzeuski napisał(a):
Don Pedro napisał(a):Panowie, ja mam inny dylemat. Wprawdzie zakupiłem już kibelrurę :mrgreen: , w przyszłym tygodniu urlop, więc do dzieła, ale... Po ostatnim forsowaniu dość głębokiego rowu z wodą silnik nie zgasł, filtr powietrza był lekko wilgotny (nie zamókł) pomimo, że woda przelała mi się przez maskę i dach oraz wlała przez boczne uchylone okno :D Problem jednak w tym, że woda strumieniami zaczęła mi się wlewać do środka przez kratki wentylacyjne nawiewowe... No i się zastanawiam, czy jest sens dawać snorkel, jak frota sobie radzi, a ja nie, bo mnie zalewa w środku :D
Zapewniam Cię, że Frota bez snorkela sobie nie poradzi jak stanie w wodzie po maskę. Przejechałeś, bo zrobiłeś falę, która poszła po masce a pod błotnik woda się nie zdążyła dostać, żeby zostać zassana przez silnik. Wilgoć w filtrze to było tylko to, co się rozchlapało od kół przez nieszczelności w nadkolu.


Tak właśnie podejrzewałem po porównaniu swojego nagrania z tym, co przed chwilą kolega podlinkował.

Jak woda idzie po masce, to wlewa się do podszybia przez kratki wentylacyjne. A otwory odpływowe z podszybia są małe, bo planowane pod deszcz a nie nurkowanie. Często są do tego zatkane błotem, liśćmi, itp. Szybko napływająca woda wzbiera aż przelewa się przez komin do nawiewu. Tego nie da się uniknąć, ale zamknięcie obiegu trochę pomaga. Głównie to opóźnia przelanie się wody, bo słup wody, który się zbierze nad klapą nie ma innego ujścia. Ale dzięki temu opóźnieniu kanał wlotowy napełni się cały i reszta wody popłynie gdzie indziej. Czyli do kabiny wleje się tylko kilkanaście litrów zamiast kilkudziesięciu :glaszcze: Oczywiście klapa nie wytrzyma naporu wody i się otworzy sama, więc pilot powinien trzymać wajchę w konsoli w pozycji zamkniętego obiegu, żeby to maksymalnie ograniczyć.[/qoute]

Oooo, to by już było rozwiązanie, nie pomyślałem o tym. Gorzej, że pilota niet, ino dwóch kierowców i dwie froty.

Woda w kabinie to nic strasznego :glaszcze: Pomyśl, że jakbyś miałbyś to przejść sam, to byłbyś bardziej mokry :D Pakowanie się w głęboką wodę w nadziei, że auto w środku pozostanie suche to naiwność. Wkleisz i czekając na ratunek będziesz patrzył jak poziom wody w kabinie rośnie. Ciesz się, że Ci nie wywaliło gumy wokół lewarków, bo oprócz wodospadu z nawiewów jeszcze piękny gejzer byś zobaczył :mrgreen: Teraz wyjmij korki w podłodze i spuść wodę a potem wyjmij fotele i kanapę, wykładzinę podłogową rozwieś na płocie, wysusz pianki i Frota jak nowa. Bo wyprana :D Ciepło jest to pikuś, ja wody nabrałem zimą przy -15 i zanim dojechałem do domu pod nogami miałem lodowisko. Żeby wyjąć wykładzinę najpierw musiałem ją rozmrozić, żeby się nie połamała. Suszenie w garażu trwało 3 tygodnie.


No właśnie z tym jest problem, bo frotę utopiłem w niedzielę rano, a po południu musiałem wyjechać na kilka dni i dopiero wczoraj rozpocząłem suszenie.
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Snorkel

Postprzez jrzeuski » 14 cze 2013 11:51:33

Z doświadczenia wiem, że zaczyna ostro capić zgnilizną dopiero po 10-14 dniach ;-) Zależy jaki gnój się wlał i jaka jest temperatura.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Snorkel

Postprzez Don Pedro » 14 cze 2013 12:15:55

[quote="jrzeuski"]Z doświadczenia wiem, że zaczyna ostro capić zgnilizną dopiero po 10-14 dniach ;-) Zależy jaki gnój się wlał i jaka jest temparatura.

Tapicerkę tanio kupię! :)
Albo zrobię wersję a'la UAZ bez dywaników :)
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Snorkel

Postprzez jrzeuski » 14 cze 2013 12:34:28

Don Pedro napisał(a):Tapicerkę tanio kupię! :)
Fotele ani boczki drzwi nie capią. Tylko filc w podłogówce.
Albo zrobię wersję a'la UAZ bez dywaników :)
Próbowałem i nie polecam :stop: Głośno jak cholera :(
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Snorkel

Postprzez baxxx » 08 lip 2013 15:44:53

pół niedzieli i snorkel zrobiony, pod błotnikiem rura od trocin, u góry od nawadniania, wszystko fi63, czyli oryginał :wink: , połączenia na ciepło, z zewnątrz objechane bandażem samo-wulkanizującym, obyło się bez silikonu, szczelność sprawdzona 100%, dzięki większym błotnikom w sporcie, zbiornik vacu został na swoim miejscu, jeszcze tylko jakiś kominek stylony wymyśle i będzie rasowo :guns:

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
baxxx
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 23 sie 2012 09:55:13
Pochwały: 3
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Sport 1995-1996

Re: Snorkel

Postprzez brum » 08 lip 2013 16:12:55

i mocy nie brakuje jak się przycisniesz? bo u mnie rura do trocin nie wydala..
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez baxxx » 08 lip 2013 17:27:03

na razie bez problemu, weszła na wierzch na wlot do filtra wiec nic przepływu nie zredukowałem, góra też ma tą samą średnicę wiec myślę że będzie luzik
Avatar użytkownika
baxxx
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 23 sie 2012 09:55:13
Pochwały: 3
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Sport 1995-1996

Re: Snorkel

Postprzez brum » 08 lip 2013 17:27:56

U mnie ją zgniata powyżej 3tys.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez baxxx » 08 lip 2013 18:06:02

o rurę jestem spokojny przy zasłonięciu wlotu, wciąga obudowę filtra powietrza, z rurą nic się nie działo
Avatar użytkownika
baxxx
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 23 sie 2012 09:55:13
Pochwały: 3
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Sport 1995-1996

Re: Snorkel

Postprzez brum » 08 lip 2013 18:26:29

czyli mój silnik potrzebuje więcej powietrza niż diesel.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez bomba78 » 08 lip 2013 19:26:34

baxxx napisał(a): pod błotnikiem rura od trocin, u góry od nawadniania, wszystko fi63,]


z tego co wiem to powinna w naszych fi75
ponieważ na każdym zgięciu traci ciśnienie, po prostu dławisz przelot :(
chyba ze wlotem będziesz jeździł do przodu :) więc snorker zasie wodę :))
przekręć do tyłu wlot i wtedy daj po garach i zobaczysz czy jest różnica w mocy :)
:guns: Dopóki Walczysz Jesteś Zwycięzcą :guns:

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
bomba78
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 738
Obrazki: 0
Dołączył(a): 22 sty 2013 13:44:53
Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez jrzeuski » 09 lip 2013 07:21:15

Brum, masz większą pojemność, wyższe obroty, więcej mocy to i tlenu więcej zużywa. Możesz dać większą średnicę rury, ale jaką masz w dolocie za filtrem? No i puszka dalej fi60 na wejściu.

Baxxx, nie będzie różnicy przy odwróconym kominku a z ustawionym do przodu można gnać przez największą ulewę i rozbryzgi z kałuż. Nic silnikowi się od tego nie stanie. Można nawet rzec, że jak dostanie trochę mgły wodnej, to mocy mu przybywa (znany patent z wtryskiem wody do diesla stosowany czasem w tuningu). Ja u siebie kominek odwracam do tyłu, żeby liści nie zbierał, bo zaklejają kratkę wlotu i duszą silnik. Poza tym jest wtedy bardziej opływowy, co też się przydaje w krzakach, żeby go nie stracić (choć ostatnio i to nie pomogło i musiałem zrobić sobie nowy).
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Snorkel

Postprzez JJKILLER » 09 lip 2013 11:00:04

A Ja ostatnio na gazie, na czarnym niechcący odwróciłem tylko do połowy (równo na antenę) i w drodze dziwiłem się że autko na wyższych prędkościach takie żwawe się zrobiło :shock:
Wniosek: kominek do tyłu - powietrze jest siłą zasysane z pędzącego do tyłu = spadek mocy
kominek do przodu - łapie śmieci, deszcz śnieg, komary, itp. ale dostaje więcej powietrza i jest żwawszy
kominek w bok - łatwiej bierze powietrze, nie bierze tylu śmieci, i na gazie nie gaśnie przy dojeżdżaniu do świateł.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Snorkel

Postprzez jrzeuski » 09 lip 2013 11:31:52

No niestety dla wolnossącego silnika z LPG snorkel to jest spore wyzwanie. Przy turbinie jest wsio-rawno jak jest ustawiony kominek, bo i tak zamienia się on w potężny odkurzacz.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Snorkel

Postprzez ali » 09 lip 2013 11:32:34

JJKILLER napisał(a):A Ja ostatnio na gazie, na czarnym niechcący odwróciłem tylko do połowy (równo na antenę) i w drodze dziwiłem się że autko na wyższych prędkościach takie żwawe się zrobiło :shock:
Wniosek: kominek do tyłu - powietrze jest siłą zasysane z pędzącego do tyłu = spadek mocy
kominek do przodu - łapie śmieci, deszcz śnieg, komary, itp. ale dostaje więcej powietrza i jest żwawszy
kominek w bok - łatwiej bierze powietrze, nie bierze tylu śmieci, i na gazie nie gaśnie przy dojeżdżaniu do świateł.


Zrób jeszcze lejek na wlocie, daj do przodu i będziesz miał doładowanie :)
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości