No więc tak.. co do "zaworka"
Ten zawór - śruba z kulką w króćcu powrotu z pompy to nie jest tak naprawdę zawór zwrotny, który odcina paliwo przy braku ciśnienia z pompy tym samym zapobiegając sie jego cofaniu. To jest zawór dławiący. Dlatego posiada tą małą dziurkę przez którą jest zawsze przepływ paliwa. Ten zawór ma za zadanie wspomagać utrzymanie ciśnienia w sekcji "niskiego ciśnienia na pompie". Jego wymiana na jakikolwiek inny jest niewskazana. Dlatego, że oryginał jest dobrany tak aby to właściwe ciśnienie zapewnić.
Skoro jeździsz z buteleczką na przelewach a auto dalej nie chce palić szukaj nieszczelności na linii bak - filtr - pompa. Tym bardziej, że piszesz o bąbelkach powietrza na tej linii. Może być jeszcze tak, że nieszczelność jest w samym baku gdzieś przy smoku lub złączkach u góry na baku... Nie wiem dokładnie jak to tam wygląda bo nie ściągałem nigdy baku...
powodzenia!