| Witamy ! |
|---|
|
|










Gadanie, wystarczy lewarek a potem raz puknąć młoteczkiem 250g. Działa to doskonale na górny i dolny sworzeń, ale niestety nie na kierowniczy i jego trzeba ściągaczem (jakby kto chciał wyjąć całą zwrotnicę np. celem wymiany łożyska igiełkowego).RudeBoy napisał(a):No żeby zbić dwa sworznie to młotkiem trzeba podziałać i to ostro

jrzeuski napisał(a):Gadanie, wystarczy lewarek a potem raz puknąć młoteczkiem 250g. Działa to doskonale na górny i dolny sworzeń, ale niestety nie na kierowniczy i jego trzeba ściągaczem (jakby kto chciał wyjąć całą zwrotnicę np. celem wymiany łożyska igiełkowego).RudeBoy napisał(a):No żeby zbić dwa sworznie to młotkiem trzeba podziałać i to ostro


Za pierwszym razem tłukłem 5 godzin i nic. Jak w końcu się zmęczyłem, to zacząłem myślećRudeBoy napisał(a):W frocie tłukłem i tłukłem...

jrzeuski napisał(a):Za pierwszym razem tłukłem 5 godzin i nic. Jak w końcu się zmęczyłem, to zacząłem myślećRudeBoy napisał(a):W frocie tłukłem i tłukłem...




wikked napisał(a):11. wyjmujemy wewnętrzne zabezpieczenie z wewnętrznego przegubu. To taki "drucik" włożony w rowek przegubu wewnętrznego który należy podważyć najlepiej śrubokrętem i pięknie nam sam wyskoczy.


a ja dumałem przez godziną jak się za to zabrać bo nie znalazłem tego drucika skończyło się na dwóch tyskich 


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości