
No a co sądzicie o tych które mam czyli Insa Turbo Mountain? One mają oznaczenie M+S oraz znaczek trzy szczyty i płatek śniegu.
Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Jak by miały 4 szczyty to ok.
Stabros napisał(a):zawsze można domalować parę szczytowań
Trzeci napisał(a):Rudeboy ale opony wyprodukowane przed ta data nie muszą mieć oznaczenia z górą mogą mieć M+S a nawet po tej dacie nie mają tego oznaczenia.
Ja mam BGF AT z 2011 roku i nie mam góry i w Niemczech podczas kontroli było alles in ordnung.
Trzeci napisał(a):Stabros napisał(a):zawsze można domalować parę szczytowań
Oj od razu domalować a doprowadzić do 4 szczytowań to nie łąska![]()
![]()
![]()
brum napisał(a):Zdecydowanie lepiej kupić BFG AT,miałem 4 lata temu i polecam.
Trzeci napisał(a):Wracając do tematu to jest to opona regenerowana i za ta cenę co podają np. tu: http://www.janpol4x4.pl/produkt/?id=188 ... O_MOUNTAIN ...
brum napisał(a):JJKILLER napisał(a):szerokości kapcia masz lepsze prowadzenie na....śniegu
No na śniegu akurat lepsze są węższe.
JJKILLER napisał(a):brum napisał(a):JJKILLER napisał(a):szerokości kapcia masz lepsze prowadzenie na....śniegu
No na śniegu akurat lepsze są węższe.
... i w pierwszą zimę był koszmar do kwadratu, na asfalcie jeszcze szła ...
Stabros napisał(a):JJKILLER napisał(a):szerokości kapcia masz lepsze prowadzenie na....śniegubrum napisał(a):No na śniegu akurat lepsze są węższe.
Wydaje mi się że w tej "wąskości" nie chodzi o to "aby szła" ale o to aby "nie szła" tzn. aby przy hamowaniu dotarła szybciej do przyczepnego asfaltu. Poza tym nie jestem pewien czy ta zasada nie dotyczy właśnie jeżdżenia po drogach asfaltowych.
Widziałem kiedyś relację z wyprawy na jakieś pustkowia śnieżne (chyba to była Syberia zimą). Auta miały laczki jak balony. Szerokie niemiłosiernie, uginające się mocno, mało nadmuchane. I tutaj chodziło o to aby za żadne skarby nigdzie się nie wgryzały tylko właśnie "szły górą".
Stabros napisał(a):
Przejrzałem sklepy z oponami i rzeczywiście prawie nigdzie jej nie ma więc chyba jej już nie produkują. A na tej stronie co podajesz nie zauważyłem że jest regenerowana.
Trzeci napisał(a):Stabros napisał(a):
Przejrzałem sklepy z oponami i rzeczywiście prawie nigdzie jej nie ma więc chyba jej już nie produkują. A na tej stronie co podajesz nie zauważyłem że jest regenerowana.
http://www.janpol4x4.pl/opony_regenerowane/ jako 11 pozycja w regenerowanych.
JJKILLER napisał(a):a też miałem BFG tylko jakiś średni bieżnik). Teraz już drugą zimę latam na 31"x10.5R15
brum napisał(a):Opony 40" montują np w Islandii tylko dlatego że tam jest nie ubity śnieg, i im szersza tym lepiej. Na ubitym opona węższa daje lepszy nacisk na mniejszej powierzchni, czyli się tak nie slizga. Dlatego np, w rajdówkach montują opony np 185 na śnieg zamiast 235 na szuter i asfalt.
Trzeci napisał(a):adek napisał(a):Witam
Ja mam 2,3 bar bo przegapiłem sprawdzenie zbieżności i zjechało mi jedną stronę, a na zamianę miejscami jest za późno
To co wypychasz teraz środek aby sie równo wytarło?
tomazzi napisał(a):bla bla bla ... po śniegu się jeździ na sankach
Ale czymś te sanki trzeba ciągnąć, bo nie zawsze jest z górki. I tu Frontera spisuje się znakomicietomazzi napisał(a):bla bla bla ... po śniegu się jeździ na sankach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości