ok:
- z forum "matczynego" gdzieś (czyli isuzu [w końcu frota to isuzu]- patrząc po ofertach numerach itd to wszędzie jest to ten sam uszczelniacz ) :
"...a zastosowałem zwykły simering odporny na temperaturę, średnica zewnętrzna 68mm, wewnętrzna 53mm, szerokość 10mm, jest trochę szerszy od orginału o 2mm z tego co pamiętam, ale koszt 2szt. to 16zł, i nawet ta lamelkajest szersza od orginału, ja kupuję takie rzeczy w sklepie z uszczelniaczami technicznymi, w Lublinie sklep Alfa ul Olszewskiego, Polecam, już nie raz mnie tam uratowali. a co do łożyska jak nie dostaniesz to dotocz sobie tulejki z brązu przerobiłem to w terrano sprawdzona sprawa lub dobierz same igiełki tak zrobiłem we fronterze, w jednym i drugim przypadku wszystko biegało bez zarzutów, Pozdrawiam...."
ale fajnie by było coby ktoś potwierdził te wymiary zanim zacznę szarpać znowu zwrotnicę (wymieniałem osłonę przegubu i okazało się że igiełkowe się "lekko" rozpadło ) .... sumienie nakazuje zrobić wszystko coby nie szarpać za chwilę od nowa ...
-- Dodano 20 sty 2015 10:47:08 --
oraz mam zagwozdkę - igiełkowe wchodzi w zwrotnicę to jest jasne i bezdyskusyjne
zostaje simering i podkładka z nacięciami ..... i tu mam pytanie u mnie była na przegubie = przegub z oską na nim podkładka simering w zwrotnicę > ośka w zwrotnicę
na jakiś tam rysunkach w necie widziałem że było odwrotnie - podkładka z nacięciami pod zwrotnicę ?
(nie wiem jak powinno być nie wiem czy poprzednio "mechaniki" dobrze poskładali ) robię sam teraz z oczywistych względów (kasa + wqrwienie na specjalistów że robiąc jedno zjebali drugie)
frota jest bez ABS aczkolwiek w programie opla po win twierdzi że z ....
help
-- Dodano 20 sty 2015 10:49:37 --
sorry - podkładka z nacieciami na jakiś tam rysunkach/zdjęciach była POD simeringiem (czyli na zwrotnicy)
???
-- Dodano 20 sty 2015 15:20:16 --
... zamówione w bielniakoffcośtam (febest - zestaw łożysko podkładka i simering)
- jak odbiorę - pomierzę i poszukam "coś" alternatywnego (dla siebie na zapas/drugą stronę i dla innych coby nie płacili 100 za graty warte 25 zeta - samo łożysko igiełkowe kosztuje u nich 30 pln - u konkurencji 20 ...a można kupić i za 9 ) - to napiszę jakie wymiary i gdzie / od czego dopasowane

swoją drogą podobno jest patent na tylne łożysko piasty ? (koyo to 250 w górę [średnio 350] - optimal [starman germany miał być optimal w środku] = to badziewie - mi pociekło tydzień po montażu ) gdzieś coś mi mignęło że dwa łożyska od maszyn rolniczych + pierścień albo w ogóle jakieś od maszyny innej niż samochód ?
-- Dodano 27 sty 2015 13:51:30 --
zdjęć nie będzie - uszczelniacz musi byc jaki jest żeby to miało sens
łożysko z zestawu to gówno (ja miałem drugie koyo - 20 pln, sa też ntm ? z uszczelniaczem - 40)
nie jest to trudne w sumie
