Ale jeśli zrobisz lift ok 3" to rama wyłoni się spod budy i można porządne orurowanie boczne zrobić, usztywnione pod Hi Lifta, i dodaje miejsca przy 33" oponkach.
No mud, no fun Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch Vectra B kombi 2.5V6 170KM Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.
Ale rama razem idzie z silnikiem skrzynia i zawieszeniem wiec nie było by problemu z pekaniem przegubow tak jak to jest po skreceniu na maxa drazkow z przodu a z tyłu np os pod resor to tez sa komplikacje z wałem napedowym trzeba dystanse ktos ma inne zdanie o tym to niech mnie oswieci ja nie mechanik ale chce zrobic lift budy a te dystanse co sa miedzy buda a rama mozna by np dostac w jakims sklepie z czesciami do maszyn rolniczych widziałem juz gdzies je co o tym sadzicie a i jeszcze mam pytanie o wajche zmiany biegow czy po lifcie wpadnie do dołu o te pare cm prosze o odp
Lift budy oznacza że podnosisz samą budę wyżej na ramie więc silnik , skrzynia i zawieszenie zostają na miejscu. A z jakimi to się wiąże innymi przeróbkami to się tylko domyślam : kierownica , pedały , drążek zmiany biegów x 2 i bóg wie co tam jeszcze
Kupiłem bordo frote, kupiłem bordo frote, bende se nią jeździł, lasem polem błotem.
Panowie znowu potrzebuje fachowej rady by nie wynikły kolejne 'kwiatki' przy dalszym motaniu. Ile zrobić liftu budy by weszły i nie tarły 33' (felgi ET-8) Zawias zrobiony na 3'
Z tego co mi wiadomo markus i jack jeżdżą na 33". Co do body liftu to chyba 2" starczą, bo tyle ma markus jak dobrze pamiętam, ale lepiej jego spytać. A co do felg to jack ma 8" z ET-25 Frota B; markus za to 10" z ET-47 Frota A. Powodzenia
bloodsuckin napisał(a):...Co do body liftu to chyba 2" starczą...
Dokładnie, 2" wystarczają, tylko... trzeba drążek zmiany biegów lekko do przodu wygiąć bo w niektórych Frotkach po BodyLifcie nie chcą wchodzić 2,4,R (drążek opiera się o ramkę), no i drążek od reduktora warto lekko przedłużyć bo chowa się w mieszek.
Aha, jeśli masz obudowę wiatraka na chłodnicy to - albo ją będziesz musiał usunąć, albo wyciąć dolną część bo wiatrak masz przy silniku (mocowanym do ramy) a chłodnica mocowana jest do budy. Jak już podniesiesz to dokładnie posprawdzaj wszystkie węże od wody czy się któryś nie zsunął, sprawdź też przewód tankowania paliwa żeby nie spadł. Do 2" BL nic nie trzeba w zasadzie przerabiać, ale przy 3" już mogą się pojawić problemy, między innymi z przewodami od wody.
Dzięki za cenne info , zwrócę na to uwagę. Mam nadzieje że 33'' będą pasowały ,bo budy za wysoko też mi się nie uśmiecha podnosić i tak już toczę nowe krążki. Opon mimo ,że dop. jadą do mnie nie oddam , więc pozostanie mi motanie sztywnego mostu albo nowe wahacze.