Witamy ! |
---|
|
kasalka napisał(a):Ciekawe rozwiązanie. Od siebie dodam że tuleje mają niewielki luz na średnicy wewnętrznej tulei i sworznia nocowania, działa na docisk-jest dociskana przez nakrętkę, a jej nie da się kręcić do końca. Podłóż podkładkę stalową fi-22 (chyba na lewą stronę bo prawą możesz dokręcić na śrubie) w środku i po sprawie na jakiś czas
Każdy kto podniósł tył tylko nie każdy zauważył, bo przesunięcie jest niewielkie Dlatego nie ma co się nim przejmować. Chyba, że robisz duży lift (z 10cm albo więcej).albi napisał(a):Hej,
a mam takie pytanie - ostatnio zaobserwowalem u siebie, ze mi troche niesymetrycznie kola z tylu wystaja. Poczytalem troche i na fronteraowners napisali, ze przyczyna moze byc lift zawieszenia i zmienione polozenie drazka Panharda - co powoduje to przesuniecie. Czy ktos sie z czyms takim spotkal?
albi napisał(a):Hej,
a gdyby zrobic krotszego panharda, czyli zostawic tylko mocowania i przyspawac krotsza rure? Czy to by nie wystarczylo? Wtedy nie trzeba by mocowania obnizac.
wikked napisał(a):albi napisał(a):Hej,
a gdyby zrobic krotszego panharda, czyli zostawic tylko mocowania i przyspawac krotsza rure? Czy to by nie wystarczylo? Wtedy nie trzeba by mocowania obnizac.
panharda trzeba wydłużyć przy lifcie. Ja to zrobiłem następująco: przeciąłem go w środku, włożyłem rurkę (dopasuj średnicę) ustaliłem ile należy wydłużyć poprzez zmierzenie wewnętrznej cześci koła do ramy, chwyciłem spawarką, zdemontowałem panharda i obspawałem go porządnie.
jrzeuski napisał(a):W B to zdaje się jeszcze na bak trzeba uważać.
jrzeuski napisał(a):W B to zdaje się jeszcze na bak trzeba uważać.
wikked napisał(a):Pamiętajcie tylko aby dac rurkę/przedłużkę "do środka". Jak dacie na zewnątrz to będzie tarła lub obijała o osłone dyfra i wytrze dziurę (autopsja).
chudyy1 napisał(a):PS2 Wiktor !!! czy tylko TY motasz z banią?????
A co myślisz o pomyśle zmotania regulowanego panharda ze starej końcówki drążka kierowniczego? Za cienki pręt? To może zapodać coś od większego auta?wikked napisał(a):panharda trzeba wydłużyć przy lifcie. Ja to zrobiłem następująco: przeciąłem go w środku, włożyłem rurkę (dopasuj średnicę) ustaliłem ile należy wydłużyć poprzez zmierzenie wewnętrznej cześci koła do ramy, chwyciłem spawarką, zdemontowałem panharda i obspawałem go porządnie.
jrzeuski napisał(a):A co myślisz o pomyśle zmotania regulowanego panharda ze starej końcówki drążka kierowniczego? Za cienki pręt? To może zapodać coś od większego auta?wikked napisał(a):panharda trzeba wydłużyć przy lifcie. Ja to zrobiłem następująco: przeciąłem go w środku, włożyłem rurkę (dopasuj średnicę) ustaliłem ile należy wydłużyć poprzez zmierzenie wewnętrznej cześci koła do ramy, chwyciłem spawarką, zdemontowałem panharda i obspawałem go porządnie.
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości