Jarek sp3swj napisał(a):... rozwijam swoja wypowiedźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźź
W pierwszym poście nie napisałeś że przelutowałeś licznik - stad było moje pytanie.
Wniosek - coś skopałeś podczas lutowania.
Porada - zrób to jeszcze raz - bardzie starannie - usuń nadmiary cyny linką, nałóż nowa cynę.
Porada 2 - bądź bardziej uprzejmy - więcej przez to zyskasz.
Witaj,
fakt nie napisałem bezpośrednio, użyłem skrótu myślowego, wydawało mi się, że oczywistego.
Ad. Porada - niestety dokładnie już nie mogę, nie mam sprzętu, raczej licznik wyślę do Sebola....
Ad. Porada 2 - wybacz Jarku, odpisałem ci w tonie Twojego poprzedniego posta, już tak mam, że jak ktoś do mnie TAK, ja podejmuje dyskusje. Nie jesteśmy dziećmi, nie będziemy się o pierdółki obrażać, a przecież nie zawsze dyskusja na forum to głaskanie się po główkach.
Tak czy siak, wyświetlanie kodu na liczniku, nie jest objawem prawidłowej pracy, dziękuje za rady.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5


