Dzięki za obrazki.
Tak przy okazji z powyższych obrazków wynika że korek spustowy w
urządzniu do wł. przodu jest jednocześnie wskaźnikiem. Rozumiem że trzeba
wyssać olej przez tem korek, ale nie o tym chciałem. Jak go odkręciłem to
ledwo zdążyłem zrobić unik - walneło olejem, musiało być ponad korek
bo sporo tego było.
Czy u Ciebie tez tak to wyglądało? Chyba że miałem zalane za dużo ale to
mało wykonalne żeby nalać ponad odkręcony korek

w zwiazku z tym
zastanawiam się czy nie jest to jakiś przeciek między dyfrem a mechanizmem
bo w dyfrze było znowu za mało oleju. Nie wiesz jak wygląda sprawa
uszczelnień miedzy tymi urządzeniami - tam wogóle są jakieś uszczelnienia.
Nie wiem czy pochwa półosi jest też zalana olejem bo te 1,25 l to sporo
biorąc pod uwagę wielkosc mechanizmu - swłaszcza że dyfer to 1,4 a różnica
w wielkości jest bardzo duża.
Pozdrawiam
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16

)
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow