| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					



sylwian70 napisał(a):I taka prosta naiwna refleksja przecież można zrobić prościej np.zespawać na stałe bebechy przedniego mostu(półosie do bębna)wtedy satelity i kola koronowe już zbędnei mieć całkowitą blokadę-

jrzeuski napisał(a):sylwian70 napisał(a):I taka prosta naiwna refleksja przecież można zrobić prościej np.zespawać na stałe bebechy przedniego mostu(półosie do bębna)wtedy satelity i kola koronowe już zbędnei mieć całkowitą blokadę-
A spróbuj potem wymienić półoś. Jak już zaspawać to satelity, żeby się nie kręciły.



wikked napisał(a):same satelity nic nie dadzą. musisz zespawać satelity z kołami koronowymi.
Półoś wymienia się wyjmując wieloklin (półoś) z wielowypustu koła koronowego więc zespawanie nic nie utrudni.
Blokada "besterlocker" jest popularna tylko ma wadę- mając zespawany tylko tył już bardzo ciężko manewrować autem, a przy zespawanym przodzie myślę że to będzie niemożliwe

mpl napisał(a):a czy ktoś ma wiedzę nt. mostów Isuzu trooper rocznik 88 krótka wersja, czy są lepsze niż w sport A
wikked napisał(a):mpl napisał(a):a czy ktoś ma wiedzę nt. mostów Isuzu trooper rocznik 88 krótka wersja, czy są lepsze niż w sport A

sylwian70 napisał(a):Co mam rozumieć w określeniu kielichy



brum napisał(a):PS. Jak most się kupuje to on już jest z tymi kielichami a przegub wewnętrzny jest na półosi.



Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość