przez jrzeuski » 26 sie 2010 13:46:55
Ja mam już drugi hydrauliczny. Pierwszy dostał wody, błota i szlag go trafił (zaczął cieknąć i nie trzyma ciśnienia). Używam go już tylko w garażu jako pomocniczy. Obecny też już ma pękniętą uszczelkę i nie mogę znaleźć takowej, ale udało mi się go zregenerować na tyle, że jeszcze daje radę. Rozglądam się teraz za mechanicznym, słupkowym typu "gniotsja-niełamiotsja", który po rozebraniu, wyczyszczeniu i nasmarowaniu będzie chodził jak nowy. Oryginalny od Froty powinien spełnić te wymagania. W mojej nie było jak kupowałem.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.