Witamy ! |
---|
|
mirokez napisał(a):dljm ty chcesz zalozyc 33' kola![]()
![]()
![]()
![]()
TATAR napisał(a):Dljm widze ze niezle szalejesz szacunek
dljm napisał(a):priorytetem jest tak dobierać przeróbki, żeby auto świetnie się prowadziło po czarnym, a możliwości terenowe rosły
mazurkas007 napisał(a):dljm napisał(a):priorytetem jest tak dobierać przeróbki, żeby auto świetnie się prowadziło po czarnym, a możliwości terenowe rosły
Sorry ale się nie da, albo albo
mazurkas007 napisał(a):1. Oczywiście mozna zmotać auto tak, aby było w pełni bezpieczne i przewidywalne, ale są to progi cenowe o jakich my możemy tylko pomarzyć, juz za sam profesjonalny projekt przebudowy auta w profesjonalnej firmie$
.
2. Jest jeszcze druga strona medalu - odpowiedzialność za to co robimy : jeśli zrobimy komuś kuku bardzo zmotanym autem, kosekwencje mogą być dla właściciela auta przykre.
3.Kto z was po zmotaniu większych kół, zawieszenia, lifcie budy, większych kół, zderzaków i windy pojechał na przegląd, uzyskał wpis w dowód rejestracyjny i pieczątke diagnosty.
Plan twój jest godny pozazdroszczenia i gratulacji, czekam z niecierpliwością na efekty i informacje o postępie.
Trzymam kciuki.
rmjk napisał(a):no wiec kupilem te felgi oraz opony mastercraft C/T w wymiarze 235/75/15 i dzis wlasnie zmienilem zeby sprawdzi jak to jezdzi i hamuje.i bryndza ,cos nie pasuje bo podczas ostrego skretu opony dotykaja i tra po chlapaczu (boje sie ze w koncu odpadnie) skad ten blad mam normalne felgi i opony tez w normalnym rozmiarze.a jesli chodzi o hamowanie na asfalcie to odrazu abs przy wiekszej predkosci sie wlacza i wpadaj w slizg.ale za to w terenia sa ok.
pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości