przez tomi » 25 lip 2010 12:20:19 
			
			witam wszystkich niewiem czy macie taki sam problem ale mi umarł juz 2 most przedni we frotce A 2.8tdi w ciągu 2 tyg chcialem znowu kupic sprawny most lecz zaczlem zaglebiac sie w temat dlaczego tak jest. Wykonałem mnustwo tel. serwisy, serwisy4x4, szukałem jakiegos mocniejszego zamiennika czy tez samego mechanizmu róznicowego i jest ARB cena jakies 3000zl tylko tyle ze nie do frotki A tylko B
wiec czym rózni sie most od frotki A od B 
róznice są znaczne i widoczne na pierwszy zut oka 
1. to masywnosc koła tależowego 
2. mechanizm róznicowy tez jest bardziej masywny 
3. sam most wazy znacznie wiecej niz ten z A 
4.most z frotki B to most DANA
za pare dni zdam relacje z tej transplantacji 
ps.. teraz juz wiem dlaczego mój dobry kolega nie ukręca mostu we frotce mimo ze jezdzi bardziej zdecydowanie  
mam nadzieje ze komus pomoge bo róznice kosztów mostu miedzy frotką A i B nie są duze
				
					- Załączniki
 
					
						- 
		
			
 
			- po lewej frotka A po prawej frotka B
 
			- Zdjęcie0138ab.jpg (150.88 KiB) Przeglądane 4340 razy
 
		
		 
					
						- 
		
			
 
			- dyfer frotka B
 
			- Zdjęcie0137b.jpg (135.58 KiB) Przeglądane 4341 razy
 
		
		 
					
						- 
		
			
 
			- dyfer frotka A
 
			- Zdjęcie0136a.jpg (132.2 KiB) Przeglądane 4338 razy
 
		
		 
					
				
			
				Ostatnio edytowano 29 lip 2010 07:07:04 przez 
tomi, łącznie edytowano 1 raz
					
				
 
			TYLKO V8 !!!
EKIPA ŚLĄSKA