
Wymogi:
5 miejsc
może być 3d lub 5
- samochód na co dzień do pracy na wyjazdy z rodziną na wakacje (i może coś więcej)
- samochód podwyższony co by przez głębszą kałuże przejechał lub nie zawisł na śniegu
- łatwiej wsiadać i wysiadać
- profil opony powinien pozwalać żonie lekko atakować krawężniki

- silnik 2.2 lpg powiedzmy oszczędny - nubira 2.0 nauczyła mnie ze spalanie 15 l / 100 to dobry wynik.
- frota 3d butla może iść pod samochód bagażnik w miare spoko - do tego mam małe 300 l na dach.
- przyzwoity kufer (spoko pakowaliśmy sie w astrę F HTB więc i tu chyba da rade)
- ATUT możliwość zapinania 4x4 z samochodu bez wysiadania szczególnie w zimie
- ( sport 3d ) Gabaryty samochodu w miarę przestronny w środku, i zmieści się na każdym standardowym miejscu parkingowym – z którym czasami ciężko.
- Sentyment do marki
- co do samej wersji 5 d ........ chciałbym obie zobaczyć i się przejechać nawet jako pasażer.
a tu lista potencjalnych konkurentów:
Hondy CRV, HRV, samoczynne załączenie 4x4 - wada nie lubie być zaskakiwany przez samochód
Freelander, - j.w
Subaru forester, stały 4x4 zaleta
Nissan terrano II / Ford maveric wersje 3d = 5 miejsc i podobne gabaryty.
Suzuki 5d - wada załączanie napędu w starszych wersjach i gnijące blachy
Partole i tego typu sprzęty trochę za duże i za drogie w zabawie.
Takie są moje poglądy na ten temat macie jakieś inne podejście z chęcią wysłucham.