maciar napisał(a):Jeżeli w swojej na 12v podłączysz odwrotnie kabelki to też będzie grzać 

 
Element "chłodzący" pletiera bedzie ok...  ale wentylatro może tego nie przezyc bo jest elektroniczny...
Przełącznik chłodzi-grzeje polecam zabezpieczyc przed przypadkowym przełączeniem...  nawet  zwykła taśma izolacyjna. 
Mam podobną jak na osttanim linku - trzeba pamietac by nie wydoic AKU na amen 

Jak macie ja w bagazniku i narzekacie ża słabo chodzi - warto sprawdizć jakie napięcie dociera do samej lodówki (spadki napięcia na  kablach")
Ja do bagażnika miałme doprowadzony kabel ~~6mm^2  i chłodziło OK a napięcie nie spadało więcej niz 0,5V
Frotka B sport ma chyba z lewej strony kable do gniazda zapalniczki - ale jeszce ich nie sprawdzałe,  - jednak sa raczej cieniutkie....  jak napotrzeby lodówki.  Jak mnie pamiec nie myli lodówka potrafi brać  ~~6A  czyli calkiem duzy AKU  65Ah potrafi wydoic w 10 godzin 

Ja z tyłu miałem taki specjalny przekaźnik co mi sam wyłączał zasilanie dla lodówki jak napięcie spadało do 11,5V i nie było ryzyka rozładowania AKU. Takie cos podobnego łatwo zrobic domowo - jakby ktoś planował małe kablowanie do bagażnika to mogę podrzucic prosty schemat takiego szpeja. Gotowe podobne układu ( wtyczka-pudełko-gniadko zapalniczkowe można kupic w norauto)
Obecnie planuję do tyłu puścić kabelek 16 mm^2  
  
   i zrobic z tłu mała "rozdzielnie".  
 Widziałem tez dzisiaj ładne torbo-lodówki w Norauto - Torba termiczna zintegrowana z modułem chłodzącym -- wygladało solidnie - 
zaleta - składane !!!  zajmuje 5 razy mniej miejsca  i może sie "dostosowac" kształtem . 
http://www.allegro.pl/item1082146810_lo ... pojem.html