

Witamy ! |
---|
|
Pawel - Amor napisał(a):...tanie jakieś...![]()
Balkandriver napisał(a):Rezystancja sprawnej świecy żarowej to 0.9 do 1.2 Ohma.
Najlepiej sprawność mierzyć zbocznikowanym amperomierzem. Przyjmuje się, że świeca pobiera 10 do 12 A, to zakres dopuszczalny. Czyli jeżeli nie odpinamy żadnej świecy, podczas grzania pobór prądu powinien być 40 do +/- 50 amperów. Jeśli tak jest, kończymy pomiary. Jeśli nie - wtedy trzeba szukać po kolei, która padła.
Można też wykręcić świecę i podłączyć ją bezpośrednio do akumulatora, oceniając sprawność po barwie świecy. Dokładnie, jak grot lutownicy.
A tak w ogóle, to wymiana 1 czy 2 świec, a nie kompletu, to zły pomysł. Że ujmę to delikatnie, a nie nazwę cerowaniem kond...., bo zaraz ktoś się gotów obrazić.
Pozdro
BALKANDRIVER
lala m napisał(a):Paweł-amor!wychodzi na to że żeby naprawić ssanie najlepiej wymienić silniku mnie też nie działa a nawet jak wcisne ten przycisk o którym tu mowa to spadają obroty i zaczyna się dusić silnik
.Pozdro!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości