
Witamy ! |
---|
|
tomik napisał(a):sorki że się wtrące ale to mnie zaciekawiło mianowicie jak ostatnio sypały te sniegi że nawet autostradka była przysypana i darłem z załączonym napedem na 4 kapcie tak 120 130 to znaczy że nie powinno się tak jezidić
Czester 3477 napisał(a):Po pierwsze:nigdy nie załączamy przedniego napędu na nawierzchni o dobrej przyczepności
Czester 3477 napisał(a):że napęd nie jest faktycznie przekazywany na przednie koła z powodu
uszkodzenia np sprzęgiełek ,
Wtedy by wypadał lewarek przyspieszaczaKogut napisał(a):Czy ja dobrze rozumiemjechałeś na zapiętym reduktorze 120km/h
![]()
![]()
vit2107 napisał(a):Pomijając wątek prędkości
Wookash napisał(a):Czester 3477 napisał(a):Po pierwsze:nigdy nie załączamy przedniego napędu na nawierzchni o dobrej przyczepności
Czester 3477 napisał(a):że napęd nie jest faktycznie przekazywany na przednie koła z powodu
uszkodzenia np sprzęgiełek ,
we frocie B nie ma sprzegielek
danielrajszczak napisał(a):U nas we Frotce nad pasażerem w osł. przeciw słonecznej (dziwne?) jest wszyta instrukcja jak należy poruszać się na 2 na 4 i 4H i 4L - napisane jest, że jazda na 4 jest możliwa na nie utwardzonym terenie do 60km/h - próbowałem szybciej np. ok 80 ciu - komputer/automat nic nie rozpiął ale szelest napędów/przekładni/mostów (w sumie nie wiem czego, na tyle nie znam się) dawał ostro we znaki...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości