
Auto do góry, zdejmujemy koło i odkręcamy obudowe automatu -6śrub/klucz14
mamy mechanizm na wierzchu-aby go wysunąć z wieloklinu należy zdjąć segerek (na zdjęciu 1)-dla potomności jest to segerek 20- operacja pozbywania automatu zakończona
w tym momencie warto sprawdzić czy nie trzeba dociśnąć łożysk piast-jeżeli tak to w tym celu odkręcamy 3 śruby(na zdjęciu zaznaczone 1)i zdejmujemy tą podkładke-dalej niestety brak foto ale sprawa jest prosta bo oprócz 3 otworów po śrubach będą jeszcze dwa gdzie przy pomocy bolca czy cienkiego śrubokrętu dokręcamy łożysko.Następnie spowrotem zakładamy blokade(podkładke)-mozliwe że zajdzie konieczność małej korekty by otwory z podkładki pokryły się z tymi pod spodem

zakładamy korpus manuala na wieloklin i zakręcamy śruby(na zdjęciu 1)
następnie blokujemy półoś segerkiem tym razem rozmiar 24 w rowku znajdującym się już na wieloklinie(na foto nr2), nr 3 to miejsce po starym segerku przy automatach- nie wymagane jest użycie podkładek gdyż miedzy korpusem a segerem pozostaje luz rzędu 0,5-1mm

mocujemy pokrywe manuali zakładamy koło i wio do błocka
Autor: wojtekkk