
Witamy ! |
---|
|
dljm napisał(a):przy normalnej jeździe nie wpływa wogle, bo mam manuale
więc przeguby nie pracują
co do terenu
przejechałem na nich całą Albanię na 4x4 szutry, auto maksymalnie doładowane
i nic im nie było
więc jest ok
oczywiście zdaję sobie sprawę że taki przegub nie wytrzyma 200000 km, tylko może 30000
ale koszt używki z anglika to 100 zł więc to nie problem
po za tym jak jeździsz w terenie ostro to nawet przy normalnym nie liftowanym zawieszeniu
przeguby zmielisz napewno częściej niż co 30000 km
KOBZI napisał(a):jack, też masz wachacze calmini z przodu?
jack 2.2 dti napisał(a):KOBZI napisał(a):jack, też masz wachacze calmini z przodu?
Ja mam oryginalne wahacze , tylko sworznie górne od dołu są montowane
KOBZI napisał(a):jack 2.2 dti napisał(a):KOBZI napisał(a):jack, też masz wachacze calmini z przodu?
Ja mam oryginalne wahacze , tylko sworznie górne od dołu są montowane
a byłbyś w stanie zmierzyć od srodka piasty do nadkola? i ile masz jeszcze skoku w dół? bo przy seryjnych wachaczach więcej niż 2,5 cala liftu sie ni da - oczywiście przesuwając ogranicznik górnego wachacza
Paweł to masz tak jak ja - 57,5 cm - tylko sprawdź ile Ci koło jeszcze idzie w dół - mi schodzi do 61 cm
pzdr
Powrót do Przód - drążki skrętne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości