| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					


brum napisał(a):Jeśli asfalt jest po deszczu to naprawde on niejest aż tak śliski żeby używać 4x4.



mazurkas007 napisał(a):
Jesli traktowac Frotke jako auto do jazdy w terenie, to brak centralnego dyfra jest zaleta.
Jesli ktos chce widziec we Frotce auto w ktorym 4x4 ma sluzyc poprawie trakcji, w czasie jazdy po miescie, to sorry ale nie ten adres.

szymon.ha napisał(a):Nie wiem też jak wasze froty się zachowują ale u mnie nie ma zakrętów za dużo w które nie można by wejść ze 120km/h, i do tego maks co dałem rade wyciągnąć między wioskami to 140... więc nie wiem jak inne ale z mojej to demona szybkości nie ma.




raff napisał(a):Z tego co mowicie wynikaloby ze jest jakis uklad ktory rozpina naped kiedy jest przeciazony uklad jezdny. U jednych Fronter bylby on czulszy niz u innych.
Jesli by mi sie to zdarzalo w terenie to jednak musialbym sie udac do jakiegos warsztatu 4X4. Jak na razie nie zauwazylem.

Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość