
No to ja mam tylko cztery. Na lód nie ma rady, a jeżeli błoto pośniegowe nie jest zbyt wielkie, duże, głębokie, a śnieg zbyt ubity i wyślizgany, zachowują się całkiem nieżle...

Witamy ! |
---|
|
konik napisał(a):oposs napisał(a):Pawel - Amor napisał(a):Po niedzielnej jeździe nie jestem zadowolony
Tak myslalem ze to takie lepsze Ateki
Jakie AT![]()
![]()
![]()
Profesjonalne testy http://opony-4x4.internetdsl.pl/TEST.pdf wykazały że to jedne z lepszych MT-ków więc nie piszcie głupot.
Niestety zasad fizyki nie da się oszukać i żadne opony nie zapewniają 100% trakcji. Po modyfikacjach auta nasze oczekiwania wzrastają proporcjonalnie do włożonej pracy i zainwestowanej gotówki. Niestety subiektywne odczucia rozczarowują gdyż myślimy "teraz wjadę a (w zasadzie wyjadę) wszędzie" a okazuje się ze trakcja wzrosła o np 20% Dla jednych to dużo a dla kogoś innego to nic.
Pawel - Amor napisał(a):telepie kierownicą ... Trzeba będzie, za jakiś czas, zainwestować w amortyzator skrętu
Pawel - Amor napisał(a):z wyważeniem tych Kumho Mnie już krew zalewa
ktoś napisał(a):Trzeba będzie, za jakiś czas, zainwestować w amortyzator skrętu...
akurat co do amora skrętu to przy złym wyważeniu, krzywych felgach czy innych tego typu niedomaganiach nie pomaga i czuć również 5cio gramowe niedoważenia...sprawdzone
szymon.ha napisał(a):Paweł, a jaki masz rozmiar tych opon? Widziałem już te zdjęcia w waszym dziale regionalnym i twoja frontera wygląda z moją nie porównywalnie, bardziej terenowo, choć u Ciebie jest jeszcze lift itp, ale opony wyglądają na dość duże.
Pawel - Amor napisał(a): kólkeczkach
FROTERKA napisał(a):A co to za dziwo ?Pawel - Amor napisał(a): kólkeczkach
Dobra, nie czepiam się.
konik napisał(a):O wyważaniu kuleczkami też stosuje się je w ciężarówkach. Niewątpliwa zaleta tego rozwiązania jest taka że nawet mocno zabrudzone błotem felgi zawsze będą wyważone.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości