No ja też miałem "potrzebe zamka" do plasikowej osłony koła
niestety biurowe nie pasują do frotki, nawet byłem w warsztacie "kluczowym". Mieli rózne zamki, i bembenki nawet maja ta sama średnicę - ale kicha - żaden nie pasuje - tak naprawdę.
Pytałem w serwisie Opla... Hmmm nie bede komentował ceny... kilka stówek !!!
Obecnie mam zamknięte na zamek który można śrubokrętem otwierać.
Ale tak naprawdę osłona jest zamknięta na dwie śruby z nierdzewki M5 -, a w wewnetrznej cześci osłony ozadzone są kołki do płytu gipsowej - takie metalowe co sie otwierają. Śruby M5 są zamykane na imbusa, ale poszukam takich na TORXa z bolcem
NO teraz to osłona nie ma prawa mi się otworzyć !!!
Uważam że oryginalny zamek to kicha - niestety.
Jak potrzeba to moge fotki mojego patentu zamieścić.
Zastnawiam się czy nie dać 4 takich śrub dookoła - osłona będzie mniej klekotała.