Jake napisał(a):a bym nie zaakceptował takiej wymiany.
Tym też dokładnie się kieruję. Tym bardziej, że wg oplowskich numerków OEM do jakich dotarłem, oraz fotek, które obrazują w/w, żaden z prezentowanych alternatorów czy nawet zamienników
nie ma mniejszej pompy podciśnieniowej.
szymon.ha napisał(a):Ale kto powiedział że jest gorsze poza domysłami autora postu? Konkretnych danych nie ma, po za tym że pompa mniejsza.
No nikt nie powiedział. Problem w tym, że z pustego nie nalejesz. Na logikę patrząc, żeby było wszystko super, to stara, większa pompa, musiałaby dawać o 100% więcej niż potrzeba.
szymon.ha napisał(a):Może odlew wykonany z czegoś innego i nie zajmuje tyle miejsca,
"Gołoocznie" widać, że to jest odlew tej samej konstrukcji
szymon.ha napisał(a):albo konstrukcja w środku inna.
Też tak sądziłem na początku, ale po rozebraniu jakiejś starej ( większego typu ) , dawno zapomnianej pompki vacu widać ewidentnie, że bebechy to nie są skomplikowane mechanizmy. W skrócie:
cylinder - 1 szt.
płatki wiatraczka - 4 szt.
ośka - 1 szt.
uszczelka - 1 szt.
Zatem nie ma w takiej mniejszej pompce czego tam konstrukcyjnie zmieniać by była wydajniejsza.
Fakt - tej mniejszej nie rozbierałem.