przez marek230482 » 07 maja 2021 06:48:59
Pytam przewrotnie bo w oprogramowaniu jest jeszcze parametr ciśnienia zadanego jako chyba punkt odniesienia. Parametr ten sam się ustawia przy kalibracji ale można nim też manipulować później. I jak tu są rozbieżności to instalacja będzie głupieć.
Ciśnienie na reduktorze może się zmieniać w zależności od obciążenia czy warunków (nawet przy jeździe na Pb). Ale tak czy siak na biegu jałowym powinno wracać do tej samej wartości. Jeżeli tak nie jest to albo są złe odczyty (winny mapsensor) albo winny reduktor. Jednak jest to bardzo dziwne bo takie rzeczy to się dzieją jak instalacja ma duże przeloty a nie jest nowa. Chyba że......... masz nową instalację na starych częściach

Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM