Jak zwarłeś i kontrolka się zapaliła to znak że sygnalizacja załączania działa a nie że napęd się załącza.
Po załączeniu lub wyłączeniu przodu powinno pojawiać się naprzemiennie podciśnienie w elektrozaworach które są na ścianie grodziowej.
U mnie jak nie działa to jest podciśnienie tylko w jednym a jak coś załączy to działają oba, wiec podejrzewam sterownik.
-- Dodano 05 cze 2018 21:38:36 --

-- Dodano 29 sie 2018 05:51:36 --
I napęd się nie załącza -znowu
Rozebrałem cały mechanizm z silniczkiem przy skrzyni i okazało się że jest w nim wilgoć a na dodatek magnesy poodklejały się od stojana.
Poczyściłem, magnesy przykleiłem i silniczek działa, niestety przy rozbieraniu wysunęła się duża plastikowa zębatka na której są ścieżki sterujące pracą silniczka.
Za pierona nie wiem w jakiej pozycji była ona włożona, bo silniczek teraz w jedną stronę chce pracować.
Może ktoś ma ten mechanizm na wierzchu i może zrobić foto z ułożenia zębatki w czasie rozpiętego przodu.
-- Dodano 29 sie 2018 17:06:10 --
I naprawiłem, winne były magnesy które przykleiłem nie znając kierunku pola magnetycznego.
Po zamianie przewodów zasilających silniczek naprawiło się.

-- Dodano 29 sie 2018 17:07:04 --
Jakby co to magnesy po oczyszczeniu przykleiłem klejem cyjanopan.