Witamy ! |
---|
|
tupek napisał(a):Tylko że ja testowałem już ze 2 zamienniki i nie dawały rady
przemekcrx napisał(a):tupek napisał(a):Tylko że ja testowałem już ze 2 zamienniki i nie dawały rady
Kto bogatemu zabroni![]()
Dr Max napisał(a):Witam,
Jaką temperaturę cieczy chłodzącej osiąga silnik w waszych pojazdach?
W moim wg. wskazań na tablicy rozdzielczej wynosi ok. 78-79 stopni C.
Wymieniłem na nowy, myśląc że coś jest nie tak. Na starym termostacie była wartość 76,5 stopnia C.
Zakupiłem taki sam, również z wartością 76,5 stopnia. Po wymianie na nowy temperatura jest bez zmian, tj. dochodzi do 79 stopni.
Nigdy nie zagłębiałem się w tym temacie. Zawsze jak miałem problem z temp. w innych pojazdach, tzn. jak temp. spadała do 70 stopi C, to wymieniałem na nowy i wszystko wracało do normy, tj. do 90 stopni C.
Ps. termostat zakupiłem bezpośrednio u producenta na Alibabie. Koszt 2 USD + wysyłka 25 USD + odprawa celna 25 PLN.
Dr Max napisał(a):Wniosek jeden. Jak rozumiem temp. cieczy ma wynosić 80 stopni. Dziękuję zatem za pomoc. Pozdrawiam
marek230482 napisał(a):To ja zasieję ziarnko niepewności. Moja trzyma 90 na blacie. No może 89termostat mam nowy oryginalny GM. Choć trzeba nadmienić, że mój licznik przechodził reanimację lutowniczą i nadal mu się zdarza "zaskoczyć" z opóźnieniem po odpaleniu.
Dr Max napisał(a):marek230482 napisał(a):To ja zasieję ziarnko niepewności. Moja trzyma 90 na blacie. No może 89termostat mam nowy oryginalny GM. Choć trzeba nadmienić, że mój licznik przechodził reanimację lutowniczą i nadal mu się zdarza "zaskoczyć" z opóźnieniem po odpaleniu.
Wg informacji, jakie otrzymałem od mechanika ten termostat (nazwijmy go "pasujący") oferowany był w dwóch wersjach, tj. 76,5 st.C oraz 87 czy 89 st.C (nie pamiętam). Właśnie ten 89 st.C dedykowany był do aut grupy GM (Daewoo / Chevrolet).
Ps. mój licznik w ostatnich tygodniach również przechodził operacje lutownicze (prędkościomierz, obrotomierz i reszta żyły własnym życiem). Drugiej reanimacji dokonano dzisiaj. Podczas przejazdu od elektryka do stacji paliw działał jak należy. Po zatankowaniu i zresetowaniu dziennego licznika przebiegu znowu prędkościomierz się zawiesił. Ponowne wciśnięcie przycisku (być może to przypadek) spowodowało że ożył. Już sam nie wiem czy to taki samochód czy fachowcy...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości