Chcesz powiedzieć że jakieś pół tony cięższe auto i o znacznie większych gabarytach (czyli też rozstawy kół a co za tym idzie mniejsze kąty pokonywanych wzniesień) jest na +

oczywiście porównuję te same set up`y. Chyba jednak w terenie to ma znaczenie

i jest na + dla kijanki czy małej vitarki . Dobra informacja to brak can i że to załączanie jest trwałe. Nie jeżdżę aż tak "ciężko" więc myślę, że tą masę i rozmiary bym przełknął, ale chociażby ostatnia dróżka między drzewami i przez rowy frotą bym musiał odpuścić. Ledwie co się prześlizgnąłem swoim dzikiem. Robię powoli u żony "grunt" pod zakup

na razie się nagina na zamianę

ale przynajmniej na razie nie przełknie modernizacji auta. A bez MT, podniesienia i paru innych dodatków nie widzę się w terenie. Dlatego muszę to jeszcze przemyśleć pod względem ekonomicznym.