Juz po zarejestrowaniu, ubezpieczeniu i pierwszych jazdach.
Auto odpala od cykniecia, swiece czyste, olej czysty, silnik ladnie pracuje.
Karoseria i rama zdrowe, az za bardzo jak na te lata, chyba jakis maniak-konserwator byl wlascicielem
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Na postoju trzyma temperature ladnie ale po ruszeniu leci na dol az do niebieskiego - do wymiany termostat.
Przy hamowaniu troche nurkuje przod, moze amortyzatory, moze za dlugo jezdzilem osobowkami i mi sie wydaje.
Hamuje ok, reczny ok, elektryka wszystko dziala, klima ok, swiatla wszystkie ok, centralny ok.
W panelu sterowania nie swieci polowka od pokretla temperatury - do wymiany zarowka.
Jutro jade na wymiane oleju + wszystkich plynow, swiece, nowy akumulator i oddaje na sciezke zdrowia - hamulce, zbieznosc, amortyzatory, uklad kierowniczy itd.
Z problemow znalazlem jeden, po przekroczeniu 120km/h auto wpada w delikatne drgania, ktore pojawiaja sie i znikaja, takie 'falowanie'.
Jutro wymiana opon na zimowe i wywazanie kol, zobaczymy czy sie poprawi.
Z pytan tylko jedno, od czego jest ten klawisz z uciekajacym ludzikiem ( obok klawisza 4x4 ) ? Jakis alarm anty napadowy ?
Wyglada na to, ze chyba dobry zakup
![szydera :grin:](./images/smilies/icon23.gif)
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.