drech napisał(a):Żarzenie często oznacza padniętą diodę.
tylko że mam już drugi alternator i ładowanie jest tylko ta kontrolka i wskaźnik mnie

Witamy ! |
---|
|
drech napisał(a):Żarzenie często oznacza padniętą diodę.
Trzeci napisał(a):Witam.
U mnie jest tak samo... Po uruchomieniu mam 3/4 skali , światła i inne odbiorniki włączone = 1/2 skali . Włączenie kierunków i wskazówka poniżej 1/2 i żarząca się kontrola (widoczna tylko w nocy).
Akumulator nowy, Alternator nowy (regenerowany), ładowanie jest. Czyli pewnie wina zegarów?
Pozdrawiam
MM
JJKILLER napisał(a):Wsadź słabszą żaróweczkę i nie będzie żarzyło.
JJKILLER napisał(a):A to żarówka wzbudza alternator? Ja zawsze myślałem że pasek. Żarówka tam chyba jest 5W a jak u mnie żarzyła to chyba wsadzałem 2W (nie pamiętam, ale była słabsza) i ładowanie miałem ok. i żarówka nie żarzyła.
Tak jak pisałeś, ładowanie ok. to w d...pie z żarówką, albo wsadź słabszą, albo przyzwyczaj się że to stare auto, cierpiące na choroby wieku starczego i że nowego z niego już nie zrobisz. Jedno naprawisz - drugie pierdnie.
ali napisał(a):Ojjjjj panie, pasek napędza alternator, ale żarówka jest częścią obwodu wzbudzenia, więc nie powinno nic sie z nia motać.
tupek napisał(a):U mnie w poprzedniej frocie też podświetlała a ładowanie mierzone na akumulatorze było odpowiednie.
Tylko jak radio było podłączone do fabrycznej instalacji to przy głośnej muzyce potrafiło się resetować.
tupek napisał(a):We frotach są obcowzbudne wiec bez akumulatora się nie aktywują.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości