Witam.
zastanawiam się jak najprościej wywalić silnik, do dyspozycji mam kanał i suwnice.
I teraz pytanie, dołem górą czy może idzie rozebrać cały przód i wyjechać silnikiem??
frontera a 1995r 2.8tdi long
		| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					








losiek napisał(a):Podepnę się pod pytanie, jak jest z wyjmowaniem miski olejowej z silnika zakładając, że silnik jest cały czas na samochodzie? Obejdzie się bez wyciągania mostu? Ciasnawo trochę tam na dole, ale może ktoś to miał już okazję robić i podzieli się wiedzą. Wał uda się ściągnąć bez cofania skrzyni biegów?








Dokładnie tak samo było u mnie. Odkręcenie skrzyni i jej cofnięcie to pikuś w porównaniu z opuszczaniem mostu, żeby dostać się do miski. A bez zdjęcia skrzyni z silnika nie da się podnieść go wystarczająco wysoko, bo skrzynia spotka się z budą. I nawet 2" bodyliftu tego nie zmienia.przemia napisał(a):Opuszczony most wieszał się na półosiach i trzeba było zrzucać zwrotnicę a że drążek środkowy nie puszczał to jego też trzeba było zdjąć.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości