Witamy ! |
---|
|
Idą przetartym szlakiem. Dokładnie tak samo zaczynali Japończycy a potem Koreańczycy i też się wszyscy z nich śmiali. A za parę(naście) lat do Grand Walli świat będzie się ślinił jak dziś do Toyot czy Nissanów. Co nie oznacza, że już dziś jest sens się w to pakować. No chyba, że ktoś chce to przetrzymać aż zostanie youngtimerem, bo może będą wtedy w cenie.Xshyshtoff napisał(a):jeśli chińczyk wystawia swoje wózki na rajd znaczy że nie chce kupować cudzych rozwiązań tylko robi-bada swoje rozwiazania.
jrzeuski napisał(a): Dokładnie tak samo zaczynali Japończycy
brum napisał(a):jrzeuski napisał(a): Dokładnie tak samo zaczynali Japończycy
co?
jrzeuski napisał(a):A co do pierwotnego pytania, to na pewno da się podnieść. Znam takiego co wyliftuje wszystko i tyle ile klient sobie życzy. Dla niego to tylko kwestia ceny i czasu. Potrzebne graty wymyśli i zrobi sam.
Xshyshtoff napisał(a):brum napisał(a):jrzeuski napisał(a): Dokładnie tak samo zaczynali Japończycy
co?
Bo się zastanawiam czy model dołączania napędu z rozpięciem przedniej półosi jest opla czy mitsu... Coś mi chodzi po głowie że w pajerakach był pneumatyczny... A w Hoverze elektryczny jest..
marcin.birulo napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/opel-fron ... xtor=SEC-8
przemekcrx napisał(a):Dawid pokaż starą deskę w A
jrzeuski napisał(a):Dokładnie, wajcha jest potrzebna tylko do zapięcia reduktora a nie napędu. Raczej niewielki byłby nakład pracy, żeby zamiast dźwigni zamontować elektryczny siłownik na przycisk i zaspawać otwór w tunelu. Możnaby też pójść krok dalej i wstawić pokrętło 2H/4H/4L, by pozbyć się również obecnego przycisku 4x4. Opel nie zdążył, ale gdyby wyszła Frontera C to pewnie tak właśnie by to wyglądało.
Rudeboy: SOTF to paten isuzu. Pneumatycznie dopinana półoś i elktrycznie zapinany wał w reduktorze.
Przecie tak jest w nowszych Trooperach, frotach B i Vechicrosie
Xshyshtoff napisał(a):więc jest pneumatyka we frotkach? ten przycisk do 4x4 łączy wał czy łączy wał i dopina półoś? A reduktor jest włączany wajachą?
Xshyshtoff napisał(a):czyli teoretycznie można miec reduktor z napędem na tył jeśli nie "klikne" napędu 4x4?
RudeBoy napisał(a):Xshyshtoff napisał(a):więc jest pneumatyka we frotkach? ten przycisk do 4x4 łączy wał czy łączy wał i dopina półoś? A reduktor jest włączany wajachą?
No oczywiście, że jest dokładnie taka sama jak w Trooperze nowym i wechikrosie. Tak, reduktor zapinasz wajchą.
Żadnych kompresorów nei ma bo to nie działa na ciśnienie tylko podciśnienie wytwarzane przez vacumpompe lub w benzynie podcisnienie z dolotu.
Xshyshtoff napisał(a):i nie szafuj tak bardzo vehicrosem.. Nie powołuj się na niego bo nieprawdę piszesz..Kolejny raz podajesz go jako przykład na równi z troopem i montkiem a rozwiązanie napędu jest różne w tych samochodach..
a we frotce dopinka półosi jest robiona czy tylko odpina się wał przedni?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości