Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Bo tutaj była mowa o x20se a nie o c20ne
Ten silnik (przynajmniej u mnie w Vectrze) ma od cholery rzeczy w dolocie, w tym pierdyliard podciśnień. Ale przede wszystkim trzeba zadbać o sprawne czujniki obrotów wału korbowego i wałka rozrządu albo szybko osiwiejesz Od razu dopowiem, że tanie to one nie są a zamienniki lepiej sobie od razu odpuścić. Do tego występują dwie wersje wtyczek, więc trzeba uważać, co się kupuje, żeby sobie oszczędzić lutowania kabelkówPiątas napisał(a):Dorwałem na szrocie świeżo przywiezioną Omegę po ostrym dzwonie, z której wyprułem za 400zł silnik X20XEV, bez chłodnicy (ani chłodnicy ani węży), dolotu (airboxa, rurek, przepływomierza? o ile te silniki mają), ale za to z wiązką, komputerem, instalacją gazową, sprzęgłem, kolektorem wydechowym.
Piątas napisał(a): z wiązką, komputerem,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość