
Witamy ! |
---|
|
Jake napisał(a): po kiego grzyba jest ta głupia blokada? Czemu producent umyslnie zablokował mozliwosc jazdy na 2L?
Jake napisał(a):Nie do końca, bo przeciez po zalaczeniu 4x4 guzikiem,mozna bez problemu reduktor załaczyc nawet w czasie jazdy. I to zupelnie bezbolesnie.
jrzeuski napisał(a):Mogą to też powodować zmielone łożyska igiełkowe zwrotnic. Na 2H pokręć półosią przy zdjętym kole i sprzęgiełku to będziesz miał odpowiedź czy to to.
baniak1 napisał(a):Od kad je kupilem to nic tam nie badzialem z tym, na miekim podlozu tak tego nie czuc ale gdy jestem na zwirowce np to juz daje sie odczuc, ale nie wydaje niepokojacych odglosow, wiec pomyslalem ze taki juz urok tej mojej Frotki
Zapomniałem, że wątek dotyczy Froty BRudeBoy napisał(a):jrzeuski napisał(a):Mogą to też powodować zmielone łożyska igiełkowe zwrotnic. Na 2H pokręć półosią przy zdjętym kole i sprzęgiełku to będziesz miał odpowiedź czy to to.
Ale w B igiełki kręcą się cały czas...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość