Witamy ! |
---|
|
pisu22 napisał(a):2.2 dti. Czy ktoś posiadający snorkel w takim motorze mógłby sprawdzić co dzieje się w przypadku zatkania wlotu na wolnych obrotach? U mnie silnik zmienia dźwięk ale nie gaśnie i zastanawiam się czy ma zgasnąć czy niekoniecznie i kolejne pytanie jak w takim razie sprawdzić czy dolot jest szczelny
adrianee36 napisał(a):Ciegnie ci lewe puszką filtra, bo zapewne masz oryginalna .
RudeBoy napisał(a):hint
Na wolnych obrotach otwarty jest EGR.
pisu22 napisał(a):RudeBoy napisał(a):hint
Na wolnych obrotach otwarty jest EGR.
Czyli w skrajnym przypadku zatkania dolotu bedzie chodzil na recyrkulowanych spalinach dopóki mu sie tlen nie skończy?
100% pewności nie będzie nigdy, ale https://www.youtube.com/watch?v=LYQeXfnkT28 a potem inspekcja dolotu czy jest gdzieś w środku mokro (np. dno puszki filtra) coś już mówi. Poza tym jest diesel dostanie trochę wody rozpylonej przez turbinę to ją przepali a z rury para pójdzie. Tak jak w 11 minucie https://www.youtube.com/watch?v=Nng2ksukKgcpisu22 napisał(a):No dobra. Wszyscy co montują snorki myślą że już są bezpieczni ale jak przetestować sxczelność żeby być jej pewnym?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości