
Witamy ! |
---|
|
Most na sprężynie dużo lepiej się krzyżuje, trzeba jednak zrobić zabezpieczenia przed wypadaniem sprężyn. Ale to i tak prostsze niż zabezpieczenie przed wywijaniem się resorów. Ogólnie taka przeróbka to kupa roboty: mocowania wahaczy górnych i dolnych, gniazda sprężyn i panhard. Nie wierze, że ogarniesz to w parę godzin, bo tyle to schodzi na samych pomiarach, żeby to potem prosto jechało. Tyle samo roboty byś miał montując most od Pajero czy Patrola zyskując dodatkowo pełną blokadę dyfra. No, ale wtedy musiałbyś z powrotem pokombinować przy przodzie, żeby dopasować przełożenia. Wyścig zbrojeń nie ma końca...bpekal napisał(a):Teraz borykam się czy kupić resory nowe czy przerobić na wahacze wleczone i sprężynę kilka godzin pracy a efekt lepszy i koszt wiele mniejszy
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość