| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					






Zatem swap na 2.2dti powinien być do ogarnięcia samemu w garażu. Do elektroniki można wykorzystać wiązki z 2.5 wymieniając wtyczki a podciśnienia to pikuś mając wzór do porównania. Pozostaje dopasowanie dolotu i wydechu, ale to zwykła robocizna a nie sztuka.brum napisał(a):No do dti też podejdzie. rozstaw śrub był taki sam w pojemnościach 1.8-3.2(Pb, ON),
No np. Kojot się ścigał takim potworem na 1/4 milia nawet z mniejszych bo np do Corsy wkładali V6 3.2







 Nie zdejmowałem pokrywy z przodu, więc nie wiem jak tam pompa oleju i wakum. Nie wyjmowałem też hydroregulatorów, bo i tak olej przez tyle czasu z nich ściekł, więc nic bym nie sprawdził. Wyjdzie samo jak silnik odpali. Jak bedzie coś nie tak to się znowu wyjmie, rozbierze i wymieni co trzeba 






Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości