Witamy ! |
---|
|
Impulsator to cewka a na ślimak wchodzi taki kawałeczek plastiku z magnesem, który obraca wewnątrz cewki generując impulsy na podstawie efektu Halla (działa identycznie jak czujnik obrotów wału korbowego). Sprawdź czy czasem nie złamały się w tym plastiku łopatki odbierające napęd ze ślimaka.madcar napisał(a):Wg mnie impulsator przychodzi na ślimak od linki, ślimak jest wewnątrz skrzyni, a impulsator na zewnątrz skrzyni, pytanie tylko czy ten z B by pasował?
Ale skrzynie z A są praktycznie niezajebliwe, o ile tylko mają olej. Poza tym reduktor w B ma siłownik dopinający przedni wał, więc trzeba do niego dołożyć elektronikę sterującą. Do tego przeróbka obu wałów. W całości kosztów motania kupisz ze dwie skrzynie do A i starczą ci na milion kilometrów. Plusem skrzyni z B jest wyjście na tylny wał, bo jest zwykła flansza, więc jak urwie się krzyżak, to zdejmujesz wał i można jechać na samym przodzie. W A po wyjęciu wału wychlapie się olej i daleko się tak nie ujedzie.jrzeuski, i tak będziesz modzić, nie wiem czy nie lepiej od razu modzić ze skrzynią od B, z czasem coś może paść, a tych B natłukli wiele, a A z biegiem czasu będzie coraz mniej.
brum napisał(a):Po pierwsze to sprawdz czy dochodzi sygnał do licznika i czy wychodzi z czujnika.
brum napisał(a):Oj chłopie... słabo szukasz. Z ciekawości poszukałem i znalazłem z 10 sekund. Pisałem wcześniej o Rypinie. Radził bym przyjmować to co się pisze...
http://allegro.pl/opel-frontera-a-b-czu ... 98988.html
A dodatkowo napiszę że impulsator jest taki sam w A i B oraz w Campo i Monterey.
brum napisał(a):On się składa z dwóch części.
http://a.allegroimg.pl/original/17/58/7 ... 5877152522 już rozumiesz?
brum napisał(a):A dodatkowo napiszę że impulsator jest taki sam w A i B oraz w Campo i Monterey.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość